Get to the river!

2009.02.12. 11:02

Na úgy tűnik kezdek végre magamhoz térni, már egész korrekt állapotban vagyok. Sonkás, majonézes, füstöltsajtos, paprikás kenyeret eszem, és közben ezt hallgatom:
A fenti zenét yellowone blogjáról nuyltam, amit utólag is köszönök.. :)

Már kint is nagyon jó idő van, süt a nap, és ahogy kimentem azt éreztem hogy nemsokára itt a tavasz :D Már alig várom megint a zakós, pólós időket :D Még 2 hét és hivatalosan is tavasz van :D Nem mintha nekem az kéne hogy egyszál polóban rohángasszak...
Én télen is képes vagyok rá... :D

Most megyek filmezni, mert már végeztem a szenyámmal, de ez a zene, lehet h még marasztal, annyira jo.. :D
Hallgassátok, és féljetek mert WEINIE IZ BEK!

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr721996923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andi 2009.02.12. 11:58:36

Jó lenne, ha már suliba is bemásznál vmikor... :P :)

Kömi · http://www.myspace.com/komi0711 2009.02.12. 12:36:16

Úgyláccik ez a nap ilyen:) Nekem is nagyon jóó kedvem van...:) ma úgy elöször:) Máár nemis fájok annyira csak a fülem... dehh észrevettem h ha hangosan hallgatok zenét akkor nemfáj:) szalmost üvölt a zene éneklek és elfelejtettem az összes gondom ;)

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.02.12. 13:08:06

én a héten ma ettem elöször úgy h nem kényszerből. megettem 3 szelet kenyeret :D @Andi: suliba legkorábban hétfőn megyek, de pénteken még doki, szal még akármit is mondhat.. :D
süti beállítások módosítása