A sok ribanc..

2009.02.12. 19:26

Most jövök taggedről, és hát ismét ki vagyok akadva..
Komojan mondom 100 csajból 102 picsa! Én nem értem őket de komolyan.. egy barát szerzős oldal és akkor kirakják a seggüket, csöcsüket, fürdőruhás képek, és akkor oda van irva h "serious relationship" -re vagyik (komoly kapcsolat).
Hát nem tom ti hogy vagytok vele de én nem a mellméret alapján mérem fela  kapcsolataim időtartamat..
(bár ha megnézzük, az utobbi nőknek mind kis melle volt.. :D - DE BIZTOSÍTHATOM MINDET H ÉN A KISMELLET IS NAGYON SZERETEM!)
Szóval nézegettem az adatlapokat, és szomorú vagyok. Amelyik jol néz ki és meglesném közelebbről is annak meg private az adatlapja, vagy kiderül h csak azért az arcáról tett ki képet, mert dagadt (nem kicsit, hanem mint Weenetou lova..)
Tényleg nem értem hova tűntek a rendes lányok, de komojan..? Hol vagytok? Adjatok életjelet!

2:
Ha már adatlapok. Olyan idegesítő tud lenni hogy meg akarok lesni hogy ki is ez a lány, és akkor olyan adatlapja van h pl: "mitt pattogsz itt te köccög, ha nemérdekel elhúzhatsz, leszarom a világot és téged is"
Értem én hte vagy a legnagyobb picsa a világon, de ezt megmondaná a szemembe tuti olyat kapna h a fal adná a másikat..
A másik érdekes dolog, ez nem bosszantó, inkább csak a sajáthülyeségét tükrözi:
(képaláírás): "egy szar" Nem akarok kötözködni de ha ránézek én is látom.. :D De könyörgöm aki az adatlapod után nem jött rá h az iqd alapján már lassan növény vagy, annak ne mond el h iq nulla..
szintén képaláírás: "egy régi szar". Most már nem is abba kötök bele hogy szar vagy nem szar akia  képen van, hanem hogy minek szólja le..? saját magát..? és ha már egyszer szar ?! akkor minek rakja ki..?

De azért h mára meglegyen a lelki békém, egyiknek odakommenteltem hogy "szerintem is szar" :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr771996924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kömi · http://www.myspace.com/komi0711 2009.02.12. 20:53:36

Ihh van benne valami :O Néézd meg ezt...: http://www.tagged.com/profile.html?uid=5403769004

_smore? 2009.02.12. 21:13:17

Dani nagyon sok rendes lány van,őket azért nem találod mert elbújtak előled. Hozzám. ;) 8)

Gerely · http://gerely.szunyi.com 2009.02.12. 21:20:35

a rendes lányoknak nincs szüksége netes társkeresésre... :D mmint hogy barátos oldalos ismizésre amúgy ez a tagged ez olyan mint az iwiw? mer akkor egy kalap szar... a szarhoz kapcsolódva egyik csajismerősömnél vagyok, valamit meglestünk wiwen, és elkeveredtünk a csaj képeihez, és amikor az egyikhez értünk akkor gyorsan elklikklet hogy azt ne nézzem meg... hánemááá bazmeg akkor minek rakod ki... tipikus ostobenkókurva =(

yellow one 2009.02.12. 23:22:17

Gerely 1.: Egy szobában vagytok a csajjal - meg egy géppel.. -, és ti iwiw-et nézegettek. 2.: Iwiw-en a csaj képeit. 3.: ^^ :S ??? ??? All "bitches don't just happen, they're made.." ^^ =) green

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.02.13. 07:40:23

@Kömi: AZTABÜDÖSQVAFAXBA! :D :D @Dr. Chase: Nincs valami dolgod másfelé..? :D @Gerely: ez nem netes társkereső, hanem közösségi oldal :D de mugy tényleg nem tudom hova bújtak, mer eltüntek, pár hete még volak, most meg semmi! :D @yellowone: ott a pont.. :D

Gerely · http://igenigen 2009.02.13. 11:28:16

@yellow one: rokonom.. és akkor épp a gépfüggő korszakát élte! @weinie4: asszem odaírtam hogy nem társkereső

trueliear · http://trueliar.freeblog.hu 2009.02.13. 15:02:35

Ismerkedni úgysem neten köll. Szvsz.

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.02.13. 15:44:40

nem..? pedig én azért kezdem el blogolni h majd itt én leszek a menő, és jönnek a csajok.. :S kénytelen leszek focista lenni, vagy nagyon gazdag :D off kettő kb fedi egymást.. :D on

palesz 2009.02.13. 18:30:56

ostoba leány. ha villanyt kapcsol nem kell vaku :D
süti beállítások módosítása