Ezek után se nézek TV-t..

2009.02.10. 16:53

Most ez a betegség jól kicseszett velem. Lázam van és remegek össze vissza, de közben meg izzadok, szóval leginkább csak a halk zenét hallgatom, és közbe tvt nézek, de komojan mondom már elegem van.
tv2: hülye sorozatok egész nap, de kb ilyen z kategóriás..
rtl klub: telefonos vetélkedő, teleshop, sorozat
discovery: van nekik 5 műsoruk amit ismételnek folyamatosan.. Amit tegnap este néztem rajta, azt ma még 3 szor láttam, ugyan abban a sorrendben..
pl 11 kor elaludtam mert megint ugyan az ment, erre felkelek 3 körül megint ugyan az megy...
mtv/viva: semmi zene, yes hülye művészek és nevesincs együtesek akik nyálas zenét játszanak..
Komojan mondom ha lenne erőm suliba menni inkább mennék. Kezdek megőrülni.
Arra sincs erőm h egy 2l kancsót elsőre megemeljek, szal mire besétálnék suliba, sztem a 207 es küszöbén esnék össze.. :S
Na mind1, most megyek, mert mindjárt kész a kolbi. Sültkolbi, mustárral, kényérrel, hagymával, ahogy kell :)
Anyunak, és apunak adtam ki a feladatot hogy nekem ez kell.. (betegen dirigálhat az ember.. :D )

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr891996919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása