Fogkefe probléma...

2009.02.07. 13:40

Hát megint ideges vagyok... (Azt a büdös, mocskos, tvenyereggyártó, vastagbajszú cigány kurva anyját!)
Anyu van megint a célkeresztben.. Reggel azt mondta hoyg ma rendet fog rakni délelött, na most van 13:29, de rend még sehol, és mondanom sem kell hogy el se kezdte..
Nem is ez a lényeg..
Apuval mi elkezdtün rendezkedni, lemostunk pár ablakot, csináltunk ebédet, én "rendet" raktam a szobámban, és végigrohantam a fürdőn is egy kicsit.
Szóval úgy érzem én már megtettem a magamét mára, de anyu jön sé szervezkedik.. Bejön fürdőbe és amit cisnáltam azt kb 20 másodperc alatt baxxa össze.
Lemostam a tükröket erre bejön nekiáll fogatmosni, de persze úgy hogy a fogkrém/víz a tükörre fröcsögjön, szóval kb megint egy dzsuva az egész.. Segáz gondolom, nembaj h fél órát sikáltam óvatossan nehogy eltörjön...Aztán kitalálja hogy ő kimossa a mosogép mosopor tálcáját, mert hát ugye azt ki kell mosni, nem mintha minden mosásnál víz folyna át rajta..
Kiveszi, elkezd vizet folyatni rá, és valami ki piszok volt egyik sarokban, erre egy laza mosdulattal megfogja a fogkefémet és a lerakodótt mosóport nekiál kisikálni belőle vízkőoldóval.. na itt pattant el valami nálam.
De gondoltam okos és megfontolt leszek és nem ordítok, mert hát már így is úgyis szétbaxta a fogkefémet. Szólok neki hogy minth az az én fogkefém lett volna, erre kioszt:
"Minek rakom ide a fogkefémet? " (Pontosan az övé mellett volt, a fogkefés pohárban..)
Tegnap is alkotott..
Mondtam h vigye el a pecsétgyűrűmet ötvöshöz, mert ugy is megy hozzá, és mondtam h kérdezze meg h lehet e bevenni belőle. Direkt kikötöttem hogy ha nem tud vele mit kezdeni/drága akkor simán hozza vissza és kész..
Ehhez képest, hazajött és visszaadja a gyűrűt, és hozott egy másikat.. Na mondom.. Odaad egy sima kis semmilyen gyűrűt (a pecséthez még köze sem volt, mert ugye nekem az kéne..) erre annyit mond hoyg 2e forint volt, de ő beleszál 500 al..
Hát mondhatom ez qva jó üzlet.. Vehettem magamnak egy xar gyürüt segáz..
Na mind1, picit bepörögtem ezen, de remélem hamarosan ideér Andi és akkor lenyugszom.. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr691996911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balage · http://mrbalage.extra.hu 2009.02.07. 17:16:34

Nem értem ezt a rendrakás mániát nálatok. Bármi van ti/te rendet raksz. Hogy lesz kupi? Pl, ha én egy cd-t elrakok vhová, az 10 év múlva is ott lesz, mert ha esetleg közben kell, akkor oda rakom vissza. Jó tom van anyukád, de akkor hogy is van ez? Te a helyére rakod a törikönyvet ő jön és elrakja máshová? "A rendrakás a kisemberek mániája, a zseni átlát a káoszon" :D sry ezt nem hagyhattam ki :P

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.02.07. 17:19:02

amugy én rendetlen vagyok, csak ha valaki jön, akkor szokásom rendet rakni hoyg azt hidj hogy én jógyerek vagyok, szal én kb hétvégeken szoktam rendetrakni, mert mikor már nagy a kupi az engem is zavar, szóval mikor még nem tul nagy és hamar össze lehet pakolni akkor szoktma még megoldani :)

Gerely · http://gerely.szunyi.com 2009.02.07. 17:35:06

ez a tábla megvolt de apu mérgében földhözvágta amikor nem találtam 100adszorra az olvasójegyem :D
süti beállítások módosítása