DeepHills :: Rising

2009.02.07. 10:55

Ma picit össze szedtem magam és végre megcsináltam rendesen a DeepHills oldalt a blogon belül, amit  aszokott helyen elértek (oldalt, blogtérkép).
Ide kerülnek azok a postok amik úgy itéltettek hogy nagyon jó zenét postolnak, illetve azok az albumok amiket én állítottam össze.
Az ötletet bevalom humantól és balinto tól kopiztam, nincs mit szégyelni ezen, én is hozzá akarok adni valamit  a zenei izléséhez a népnek. :)
Remélem mindenkinek tetszik majd :)
Nézzétek, hallgassátok kedvetekre.. ;)
Itt pedik közvetlen link...
DeepHills :: Music

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr841996909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása