Ki elkényeztetett?

2009.01.27. 17:41

Most jövök egy másik blogról, és hát látom hogy mindenhol családi problémák vannak, aminek nem örül a nép.
Én most picit más szemszögből akarom a témát megvizslatni.
Nálunk pl a családban, soha nincs veszekedés, úgy értem nagy általánosságban. Fél évente mindenki lehülyézi a másikat és vállással fenyegetőzik, de senkinek nincs elég vér (pénz) a pucájában hogy ilyesmibe bele merjen kezdeni.
Na meg hát a büszkeség nagyobb, mert hát ha elválunk, akkor azt megtudja mindenki...
Nem is ez a lényeg, de sokszor máshonnan hallom hogy a szülők ezt, meg azt mondanak, és hüyék, meg mit tom én..
Hát én emg úgy vagyok vele hogy ha valaki elkanászodik, akkor annak csak is mi lehetünk az oka. Itt most mindegy hogy családtag vagy barát, de ha pl egy csajnak már az első randin csoki+virág kombót benyomsz, és ezt minden randin megismétled, akkor ha fél év után nem viszel neki, akkor bedurcázik..
Ha viszont nem viszel neki mindig akkor h ha adsz el lesz ájulva.
Pont ugyan ez van a szülöknél. Nálunk közösen nevelődik a család. H úgy mondjam én nem hagyom h elkanászodjanak, és ha anyám kiakad rám, én azt elismerem h igaza van, de utánna én is kiosztom h te meg ezért és ezért vagy hülye.. (érvekkel alátámasztva)
Most hogy nézek egy sorozatot ott látom hogy a szülők hoyg fegyelmezik a gyerekeket, ami mondjuk nem lenne hülyeség, mert szerintem pl nekem is jót tenne hogy ha mondjuk néha napján tanulnék, és csak akkor mehetnék el akárhova hogy ha tanultam, stb..
(Lehet h csak azért érzem így, mert nálunk sneki nem törődik senkivel, és már ez is annak számítana..)
Viszont ismerek olyat is aki meg igás lóként dolgozik otthon, és amig össze nem takarított az egész házban, el nem mosogatott, és még sorolhatnám, addig ő nem is ember otthon..
Ennek a másik fele hogy ha az ember megcsinál vaalmi rendesen akkor az honorálni kellene, és itt nem feltétlen st István arcképére gondolok, de mondjuk egy "jól van, ügyes vagy" vagy "hú, ezt mind te csináltad egyedül, akkor most cserébe kapsz.." vagy valami. Egy jó szó..
Na hát nálunk ez sincs meg, ha én rendetraknék az egész házban (dehát miért is tenném...?) akkor se kapnék semmit se, még azt se mondanák h kösz b+!
Nálunk mindenki éli a maga kis világát, csak sajnos ez annyira nem jó így hogy ha pl valóság show készüne belőle kb csődbe menne, ami azért nagy szó, mert magyarországon ilyenre még nem volt példa..
Néha szeretnék egy normális családot.. nem feltétlen más emberekkel csak mondjuk úgy ahoyg én elképzelem. (nem képzelek kromrudon táncoló csajoka hogy ha jó átlagom van..) (vagy mégis..? )
Na és ott a vállás.. mindenki mondja hogy angy szívás, de én már úgy vagyok h az legalább megoldás lenne, ha nem is jó megoldás de legalább megoldás..
Apuval maradnék, aztán ellenénk.
Érdekes módon apu velem mindig jófej, sé simán eltudunk bezsélgetni akármiről hogy ha anyu nincs itthon (ami valljuk be azért elég sürün előfordul..)
És nálunk valahol az is nyilt titok hogy nővérem anyu miatt ment el..
a következő meg az h én is miatta fogok..
Na ebbe ne menjünk bele, viszont kiváncsi vagyok hogy nálatok hogy alakul a családi élet :)

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr851996895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balage · http://mrbalage.extra.hu 2009.01.27. 18:20:56

Van kB. 2 "normális" család ismerősünk. De ők nagy, medencés házban laknak. Lehet, hogy a pénz boldogít, de ha nem, akkor is elég sok problémától, veszekedés-forrástól szabadít meg. Azért két ép elme alap hozzá, szal sok pénzzel lehet könnyen boldogan élni. Kevéssel is, csak úgy nehezebb. Jah meg a válással nem lesz jobb, tapasztalat, nem ígéret. Kb egymillió más probléma szakad az ember nyakába, amik addig tök ismeretlenek. Azért 18 évesen már látott egy-két dolgot az ember, így nehezebb befogadni ezt a fajta újat, mint pl. 10 évesen. De ha ennyire szeretnéd, akk majd megtudod te is. B(L)D :F

Andi 2009.01.27. 19:03:30

Nem tudom, én még nem hallottam teljesen normális családról... De ez így van jól, most gondold el az életed megoldásra váró problémák nélkül, tök uncsi :) Jajj, Balage, Balage, már nagyon szurkolunk neked! ;)

Gerely · http://gerely.szunyi.com 2009.01.27. 19:05:40

nálunk is vannak problémák, de hálistennek semmi komoly balhé.. és tökjó hogy mindent meg tudunk beszélni és a félévben eygszerlehülyézés az emgy nálunk is... de tényleg szerintem nagyon jól megvagyunk, és én jól érzem magam a családban

Ikrény · http://ikrenyblog.szunyi.com 2009.01.27. 20:28:19

Nálunk ezt a félévente egyszeri lehülyézést be lehet szorozni sokszorosára nyugodtan. Ha mindenféle balhét leírnék itthonról, jó egy napig olvashatnátok :D

palesz 2009.01.29. 18:11:41

Hát az én családi életem az én szemszögemből nem egy leányálom. 3 nővel együtt élni, abból 2 most kezd klimaxosodni, a 3. meg amúgy is hangulatember... én spec a család másik felében érzem jól magam, de ha oda megyek, vagy csak mondnék egy sztorit az itthoniak rögtön felhozzák az összes sérelmüket, ami van, szóval én inkább nem szoktam nagyon beszélgetni az itthoniakkal, csak el vagyok magammal(senki rosszra ne gondoljon). a válás meg szerntem elég gázos, bár ilyen idősen már tuti más, de nekem 6 évesen elég szarul esett, hogy apám nem volt ott az elsős évnyitómon,(a 8.-as balagásról ne is beszéljünk). amúgy mindezek ellenére szeretem a családom, de amint lehet leválok erről a női különítményről :D

Gerely · http://gerely.szunyi.com 2009.01.29. 18:54:43

baaaaz... ezt nem is tudtam... 3 nővel???? ááá jéééézus :S

Zsófi · http://www.myspace.com/hoshiko91 2009.02.01. 17:26:30

Nyugi, tökéletes család nincs. Én pl nem beszélek apámmal, nem mintha bajom lenne vele (azt már kinőttem) de nincs közös témánk... Bátyussal is csak szívatjuk egymást, bár azt én legalább határozottan élvezem^^ Anyuval azért meg szoktam beszélni a dolgokat, bár most a hétvégén már majdnem bőrátültetésre volt szükségem a hazugságom miatt (kecöl shoxx xD) Amúgy egy érdekesség: ha valami tényleg rossz dolog történik a családban, az összehozza a többieket. Ilyen volt karácsony előtt a nagymamám halála, és pl a temetésen még a bátyám is zsebkendőt nyomott az arcomra egy "használd!" - dal megtűzve :) Sőt, amikor utána kedden kirohantam a suliból, hogy most igenis lógok, apámmal találkoztam össze, és vagy fél2ig vele töltöttem a napot, kettesben. Ilyen sem volt már legalább 10 éve. Szóval kitartás, és egyszer bejátszhatod az egész házban rendet rakást is, egy próbát megér, és ha megkérsz, segítek is, takarításban pro vagyok xD
süti beállítások módosítása