Canceled

2009.01.25. 19:03

A mai napom elég érdekes volt, és itt most nem pozitiv dolgokról beszélek..
Reggel felkeltem 9 kor de már az is tré volt, mert egész addig forgolódtam..
Szal felkeltem, reggeli..
Kis pihenő, aztán a kispihenőből nagy pihenő lett, szal 2 kor keltem fel, ebéd, uzsi stb..

Aztán hivott Peti h biliárd, nem sok kedvem volt, de menjünk, már ráhangolodtam, no para, jo lesz, várok (állunk.. várunk..) aztán most ir Peti h neki mégse jó..
Na mind1, nem vagyok toppon, sztem még dobok egy csontot a sexmánmiásoknak (eyecandy) aztán megyek zuhanyozni...

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr521996890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

smöre 2009.01.25. 19:06:01

^^' Az úgy volt,.... nembaj, majd jövö7en verlek el... ;P
süti beállítások módosítása