Here comes the boom!

2009.01.18. 10:35

A cím nem jelent semmit.. (..vagy igen..?)
lényeg a lényeg, ma jönnek Juditék, szal most toppon vagyok.. Elvileg ugye tegnap rendet raktam, na most ahhoz képes ma megint kupi van, szal most is rendet rakok, közbe szól  a "remember the name" full hangerővel, és tombolósdit játszok a porszívó csövével.
Ütemre húzom-vonom, néha még gitározok is rajta.. :D
Úgy tűnik  h a tegnapi undersurface állapot is elmúlt, és most már talán jobb kedvem van. :)
Dután meglesem mégegyszer a button filmet, anuyékkal, szal már várom.
Tegnap semmi élet nem volt.. nem tom mi volt a néppel, se kommentek (kivéve Andit, aki nagyon szeretek :) ) se msn en senki akivel beszélni akartam volna... ..szal tegnap picit magam alatt voltam.. :S
Reméljük hogy a mai nap jobb lesz..
off
azt nézegettem hogy már most többet postoltam mint egész novemberben.. :D
és még csak hónap felénél járunk.. :D
on

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr961996871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andi 2009.01.18. 13:01:51

Énis Téged!!! (ugye kiírtad már a Family Guyt nekem! :) )
süti beállítások módosítása