Feelin' empty...

2009.01.17. 19:23

Most vagyok úgy hogy semmit nem tudok magammal kezdeni.. :S
Már befejeztem a house 4. évadot, már meglestem hogy milyen számok vannak benne (deephills), már kerestem feliratot, az összes közöségi oldalra fellestem h hátha valaki írt (de persze nem..) msn en sincs fent senki, akinek irnom kéne, csak ugy randomra meg nem irok rá..
Már blogoltam, néztem képeket, ettem narancsot, zuhanyoztam, ettem, ittam..
Nem tudok mit kezdeni magammal..
Ma volt az oldalon 40 látogató, de senki nem kommentelt...
Már lementettem 40 képet (csak ma) a februári eyecandy csomagba, sőt valszeg lesz belőle torrent is.. szal aki fent van 1st ön az majd lesse február elején..
Már meghalgattam az össze jó zenémet, szal most kéne kitalálnom valami őrültséget.. :S
Elkezdenék legózni, de holnap meg jönnek nővéremék, szal nem kéne megint szétkapni az egész szobát..
Lehet h meglesem mégegyszer a poolhall junkiest..
Jobbat nem tudok

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr841997050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andi 2009.01.17. 23:12:45

Honfoglalózz! :D
süti beállítások módosítása