Ma voltunk a tervek szerint árkádban Balagével, aminek nagyon örültem , mert vele még nem is voltam :D
Meglestünk minden fontosat.. néztem ipodot, meg vettem magamnak pinget!
A ZÖLD PING! gecijó! még soha nem volt zöld, szal msot nagyon toppon vagyok tőle..
Hazafelé beültünk hullámba is egy pizzára, piára meg billiárdra. Beszélgettünk, jó volt :)
Felvettük a nagy trükköt is, szal hamarosan itt a video ami megy utube ra.. :D
1 kézzel, a középső lyukba..
Most megyek és befejezem a house 4. évadot :)

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr841997049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása