Review :: Hullám 2009 01 16

2009.01.16. 23:15

Most értem haza hullámból (igaziból nem, mert már 20 peerce itt ülök, csak még leskelődtem neten hogy mi történt míg offline voltam :D :D .
Egész jó volt, szeritnem tök jó volt a hangulat, csak picit kevesen voltunk.
Én átmentem 7 re, aztán Balage is megérkezett. Beszélgettünk, aztán go biliárd, első körbe elalázott, de aztán ennyi is volt a kezdők szerencséje..
Jöttek a többiek is. Dávid és Peti nem jöttek, pedig mondták h talán befutnak. Peti egyszer felhívott, és akkor gondoltam hogy majd akkor jönnek, de csaknem.. Lilla számát kérte el oszt ennyi..
Egész sokat svidliztünk, és a vége felé úgy láttam hogy már Andinak is tetszett, pedig ő utál kártyázni.
Ettünk pizát is. Hirtelen nem tudok mást mondani.
Sztem jövő héten si lesz.. vagyis így beszéltük meg, szal kéne valamit.. Jó lenne ha többen lennénk :)
Most emgyek és még szétnézek neten..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr351997041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása