Ma hullám

2009.01.16. 18:43

A mai napom egész jo :)
Csak én mertem bevállalni jogból javítást és megint 5 lett, ami azért vices, mert sztem h ha nem tudtam volna semmit, akkor is 5  lett volna.. :D Bír engem és kész.. (..ki nem..? :D )
Hazajövvet, aludtam, msot fent vagyok és sztem pár perc mulva átchekolok hullámba.. :D
Akik jönnek: Andi, Balage, Pálesz, Ricsi, weinie szal msot kevesen leszünk de nem is baj..
Elleszünk.. :D
Most hirtelen nem is tudok többet mondani, majd jövök hullám után updattel.. :D
Bepörögtem.. most van jo zeném..
ekstrak.. aki aka keressen rá, mert neten nem találtam jó verziót..
Ha hálé..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr971997040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása