Reggeli post

2009.01.10. 11:23

Nem is tudom mikor volt utoljára ilyen hogy reggel irtam volna ide (reggel=11:10). Mindig este jön az ihlet, na emg ekkor van időm, de most jó napom van. Semmi kötelezettségem nincs, aminek nagyon örülök.
Apumék nincsenek itthon, aminek furcsamód örülök. Nem azért mert nincsenek itt, csak most ez így jó.
Már mostam hajat, mert inkább nézett ki madárfészeknek, mint hajnak.
Apropó haj: nem tudom ti hogy vagytok vele de igy télen nekem mindig előjön a korpa, ami talán a száraz fejbőr miatt van (sőt biztos), és azzal vitázok magamon hogy mi a teendő?
A samponommal nincs gond, mert erre való, de a fejet is valahogy hidratálni kéne, de csak nem kenem be a fejem krémmel.. ..vagy igen..? :D
Szóval arra jutottam hogy sok fojadék, meg sapka, de igazibol eddig nem látom eredményét, mert napi 3-4 litert iszom, és spakát hordok, de semmi javulás, pedig 2-3 naponta mosok hajat.. :S
Akinek van valami tuti tippje várom ide.
Tar kopasz? Már azon is godolkoztam.. :D
Ha viszont még sürübben mosom, akkor meg gyorsabban zsirosodik, na meg a hajat is megviseli.
A mai progim:
megyek mindjárt és fogat mosok, aztán bedobok eg yadag fehér ruhát mosni, aztán összepakolok, mert rend utoljára nem is tudom mikro volt nálam.. :S Meg mostanság anuyék is behurcibáltak egy rakat cuccot a szobámba, aminek nem nagyon örülök. Szal ez a mai a tisztaság napja.
Húzok fel újy ágynemüt, kirakok új törölközőt (vagy törülközőt?)
Aztán majd valszeg hív Andi mert ma jön, és én azt terveztem hogy el kéne checkolni árkádba, mert már régen voltam, és kéne venni Andinak is meg mamának is ajándékot.. (karácsonyi) meg be kéne fizetnem mondjuk kb 8-10 r a számlámra a hvb-ben.. (dániára sporolunk)
Pár napja nézegettem ikea.hu-n, és kitaláltam hogy milyen ágyat akarok venni/csináltatni.
Fekete és ilyen mélye "ülő" tehát mondjuk matracal együtt lenne 30-40cm magas :) Azon gondolkoztam h a keretet legyártatom asztalossal, és a betétet meg megveszem én :)
Szerintem mindjárt fel is hívom asztalosunkat hogy mennyiért dobná össze, vagy h mire készüljek.
Most pedig lassan megyek, mert igy nem lesz semmi a nagy napból :)
Dután jövök :)

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr581997008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.01.10. 12:13:34

..na msot megyke fogatmosni.. 12:13 off fogkrémet ebédre..? oh, yááá, zéhl gúút! on

petike · http://blog.pworks.hu 2009.01.10. 13:00:39

Már nem azért, de mik járnak már reggel a fejedbe... :) Am nekem nem korpásodik. Hedenshollderszet használok, 2-3 naponta mosom. :)

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.01.10. 13:03:53

mondjuk nekem nem csak a fejbőröm száraz, hanema kezem, a szám, meg úgy általábana bőröm.. off na most kezd ilyn nőklapja pont hura hasonlítani ez a post.. :S on

Gerely · http://gerely.szunyi.com 2009.01.10. 17:40:45

akkor ha már elüldöztük a férfiakat nyugodtan beszélgethetünka hüvelygombáról :D
süti beállítások módosítása