Ma nagyjából megvettem mindent, még van 2e forint de azt félretettem, hátha kiderül hogy valmi még nincs, és akkor azt holnap még lehet pótolni :)
Na és akkor itt van h mit vettem:
Pontosabban a tovább után mert sok lett.. :D
-tesco icetea 1karton (6db)
-hey-ho narancslé 4*1,5l
-coca cola 8*2l
-tesco energiital 1 karton(24db)
-kékfrankos 4 üveg
-6db kenyér
-royal vodka 5 üveg (0,75)
-löwenbrau sör 14 doboz
-garrone cherry 1 üveg (0,75)
-martini rosato 1 üveg (0,75)
-st. hubertus 3 üveg (0,5)
-schloss boch pezsgő édes 1 karton
-apenta málna (1,5 Tamminak és nekem)
-citromlé 1,5l vodkához
-sprite 2l
-kinley gyömbér 2l
-bravo őszibarack 2l
-globus salátaöntet
-tv tejföl 2db
-salátaöntet por 2db
-sós perec 2 csomag
-sós pálcika 2 csomag
-kukászsák 10*110l (a rókáknak és szemétnek)
-tonic 2*2l
-paradicsom (saliba)
-gomba (Cinkynek)
-popkorn 2 csomag vajas/sós
-tonhal 2 doboz
-tesco burgonyaszirom 4 zacskó (a nagyzacskós fincsi fajta)
-ubi 2db
-sonka
-sajt
-majonéz
-ketchup
-gyümölcs koktél (melegszendvicsre)
-citrom (rendes, a vodkához)
-mozzarella sajt saliba
--------------------------------------------------
ennyi

Soknak tűnhet a minden egyéb xar, de a lenti asztal az félig van alkohollal, a másik fele kb a higítóanyag hozzá, lesz egy jó nagy adag görög salink, amit tömhet be a nép, na meg Vegák és társaik, lesz melegszendvics: sonkás, gombás, hawaii, tonhalas. Van chipsz, ropi, perec, ésatöbbi.
Szal sztem jó móka lesz. Aki olvassa és van müanyag pohara/tányérja az hozza, mert nekem kevés van, és nem tudtam venni.
Holnap pedig 7 től már jöhet a nép! Aki tud hozzon fényképezőt.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr321996961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thommy 2008.12.30. 23:08:53

nem hangzik rosszul a lista! :D az apenta málnát majd szépen betoljuk felespoharanként húzóra... azok a nyári kertipartyk... ^^ :D műanyag tányérunk elvileg van, szal ha megtalálom valahol akkor azt viszek!
süti beállítások módosítása