Hullám visit :: Ceka

2008.12.27. 23:17

Ma voltam hullámba Cekával és tök jól elvoltunk. Már nagyon rég nem bezséltem vele, és most mindenki elmondta az ügyesbajos dolgait.
Kibezséltük h miylen jo lesz ha majd jön albiba, és persze milyen jo lesz hogy ha ittlesz a szilveszter :)
Sőt hullámba voltunk a legkevesebbet.
Kezdünk révészben, ott is pipával, aztán kis billiárd, kb 1 óra. Nagoyn jol elovltunk. 5-2 re aláztma szegényt, és mondanom sem kell hogy a 2-t is én vesztettem el és nem ő nyerte.. :D
Ezek után go hullám, ahhol billiárd ismét, közbe pizza, aztán bezséltünk vag yfél órát.. :D
Tényleg jol éreztem maagm. Nagyon jo spanom Ceka.
És megígérte hogy jönnek segíteni rendezkedni is szilveszter elött :)
Picit átrendezzük a kéglit :) H mindenk klappoljon :)

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr111997158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása