Fostalicska

2008.12.27. 12:51

Ekkora egy fostalicska reggelt. :S
Reggel felkelek, ránézek az órára 8 van.. :S oh bazz! a rák egye ki.. :D
Segáz, nem vagyok állmos, lesük mi történt este
Blogokat végigböngészem, index, torrent, filmek, stb..
Semmi extra, találtam egy mydates torrentet leszedtem, remélve hogy valaki úgy válogatta össze h faxa anyag van benne, de ma már ebben sem bízhat az ember. :S Tele van a sok discos picsával, tömöttszájú ribancok, stb..
Végre úgy érzem hogy készvagyok, jokedvem van, erre jön anyám..
Hagydis kategória..
Kimegyek  konyhába, hirtelen mindenki engem tart a legkedvencebb gyerekének, aztán kideürl h boltba kéne menni, krumplit pucolni, ezt azt segíteni, proszívozni, stb..
Már a fülem kivan vele hogy mindenki azt hiszi h amihez nincs kedve azt majd én megcsinálom.. A nagy túrót!
Elegem van..
Most épp az alpha dogot lesem (justin timberlake) és maga a film qva jo, csak egyszerűen nem értem hogy mi a ráknak kell elqrni egy xar magyar szinkronnal.. :S
kedvenc idézet belőle:
-Bagó?
-Nem, nem dohányzom...
-Áh.. Ne má.. Jót tesz! :D
Most megyek, mert jön Andi és még rendet kell raknom h azt higgye jógyerek vagyok.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr661997088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása