Mindbreak :: Fortnight dream

2008.12.24. 14:57

A székemben ülök és hamarosan Yummie új mixtapje zakatola fülemben. A fák levelei zakatolnak, és nincs mit tennem. Néha felnézek barátokat várva blogra/iwiwre, de kósa üzeneteken kívül semmi.
Vidámságom szidalmazásba csap át, és ideges vagyok magamra.  A linket átjavítom, remélve hogy más nem fedezi fel a külömbséget, de valahoyg nem lesz jobb kedvem.
Ma mindenki engem csesztet az hülyeségeivel, és már a fülemen csorog ki a fekete baj bűvös beszélnivalója.
A padlóra néze és az ajándékok albatrosz alakú alakját alélván szemlélem, de már az alliteráció sem az igazi.. :S
Megyek és puha párnák közé vetem magam, remélve hogy az este talán világosabb lesz mint a nappal...
Álmomból is üdvözlöm a Ballonok Barna Királynőjét, remélve hogy fordítok az álláson, remélve hogy talán átlát a sok emberen, és elsiklik mellettem hogy mást találjon..
Álnév már mitsem számít, ha kiderül ki ő..
Tán komor búbánat völgyének őrizője?
Tán vidám gyerköcők segítője?
Vagy tán csak ő az, kinek csizmája piros..?

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr861997079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ballonok barna királynője..??:D 2008.12.24. 16:11:53

hmm hát ezt nem egészen értettem, de köszi a korrigálást...nagyon cuki a csaj akinek az IDjét beírtad :F mondjuk..pirospont:D

weinie4 · http://weinie4@gmail.com 2008.12.24. 17:00:29

az az igzaság hogy valami jót akrtam, és nálam is elszált az ihlet, szal ennyit sikerült.. :S legközelebb majd alkotok valamit.. :D mugy nem tom.. az csaj.. sztem tök ronda, mióta megtudtam h ki ő, teljesen elment tőle a kedvem.. :D

FigyElek 2008.12.24. 18:03:17

:X :X :X

Kömi · http://www.myspace.com/komi0711 2008.12.25. 13:56:02

Bazzz... rádse ismerek:D csillivilli hudesexyplayboygirlfanparcyzunkahécvégén kurákat te mindeíg utáltad!
süti beállítások módosítása