Suli? Ugyan már..

2008.12.18. 17:15

Épp azon gonodlkozom hoyg mekkora kibaxás már ez a suli így utsó héten.. mondjuk ezt az utsó hetet nem leht kivonni a forgalomból, mert ha ez nem lenne akkor a mult hét lett volna az utsó.
Na mind1 ebbe ne menjünk bele.. :D
Megint más:
Havasi egyre inkább kezd benne lenni az én bögyömben is, ami már nagy szó, pedig én bírom..
Minden dogánkat úgy iratja hogy kizárt dolog legyen belőle 5 irni, de ha még sikerülne is (kizárt dolog!) akkor emg pofára osztályoz..
Mugy nem értme hoyg neki az miért jó hoyg ha fél évnyi anyagból irat, és akkor az oszt átlag 2-3..
A mostani témazáróm is 2es hát a nagy büdös faxt!
A verses memoriterem is 17 pont és 3 as.. ( csak 10 pontos volt de egy pont költő 1 pont vers, mivela  verseket tudtam csak a költőt nem ) ergo 20 lehetséges pontból 3 at hibáztam ami nála 3 as..
Témazárót se értem hogy hogy lett 2 es mert amennyire emléxem tudtam.
Múlt évben 5 ös voltam, most meg még úgy néz ki hogy a 3asért kell hajtanom. Aki nem oszttársan annak mondom h minden másból 4-5 re állok, szal nem én vagyok hülye..
Másik reszortja hogy félév vége elött 3 héttel irat egy dogát ami olyan témakör hogy azt se tudod eszik e vagy isszák, vagy csak szimplán irat egy helyesírást ilyen istentudjahol nevű helyek nevével.. És akkor nem csoda h oszt átlag ismét a 2 est alig súrolja..
Na és akkor a slusszpoén hogy javítási lehetőség nulla, mert egye félév elött max 1 felelésre van idő/lehetőség, ergo ha belegebednál se tudnál 3asnál jobb lenni, mert ha 5 re felelsz (ami megint kizárt) akkor még mindig ott van az 1-2 ed..
Picit bosszantó.. (KURVÁRA BOSSZANTÓ!)
A végén még kiderül h nem éri meg virágot adni neki.. :D Pedig befektetésnek szántam..  :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr201989470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikrény · http://ikrenyblog.szunyi.com 2008.12.18. 17:39:33

Befektetés kéne? Vigyél neki valami DVD-t. Akár sorozat, akár film. Talán kicsit besegít :) Helyesírásom eleve jó, általánosban is jártam versenyekre, rendszerint el szoktam jutni a megyei szintre, úgyhogy nem hiszem, hogy köze lenne a DVD-nek ahhoz, hogy 5-öst kaptam. Irodalom? Ja kérem, én két héttel utánatok írtam, azalatt pedig megtudtam, hogy nagyjából milyen kérdések voltak. Ha nem is akartam volna, akkor is megtudtam volna, mert annyira szidtátok a verses feladatokat :D A memoriterem meg 4-es lett, két vers címét hibáztam el. Notre-Dame-mel valamit alkotnom kéne, mert elolvasni nem akarom, de kaszát sem szeretnék írni belőle. A regényből készült filmben meg nem bízhatok, ezt már tapasztalhattuk...

palesz 2008.12.18. 18:56:37

nekem is 3 hiba 3-as, helyesírásról meg annyit, hogy én 5-ös voltam, nem tudom mi szerint vont le, de nem is izgat, az annál inkább, hogy 66%-al még 2-est kaptam bőven. mi ez te? ez tuti hülye

weinie4 · http://weinie4@gmail.com 2008.12.18. 19:02:49

biztos megvan az oka hogy miért igy pontoz (ok=hülye) de ennek ellnére azért ez tényleg qva nagy kibaxás hogy nincs lehetőség javításra, én felelek neki akármeliyk óráán, de azt se hagyja mert "nincs rá időnk.."

Gerely · http://wwww.gerely.szunyi.com 2008.12.18. 19:58:17

én pl befektetném egy jó puha... koporsóba aztán vagy 10000m mélyre hogy 1200 év múlva apenta ásványvíz törjön fel a magzatvizéből.. ROHADJ MEG TE BÜDÖS KURVA am ti honnan tudjátok h hány pontos lett??

weinie4 · http://weinie4@gmail.com 2008.12.18. 20:04:14

..rá volt írva.. ;)

Gerely · http://wwww.gerely.szunyi.com 2008.12.18. 20:30:53

mer kiosztotta?? mikor szerdán?? vagy hol vagy mii?? hát istenbizony én elásom

Ikrény · http://ikrenyblog.szunyi.com 2008.12.18. 20:42:53

Ha jól emlékszem, szerdán osztotta ki. Úgy rémlik, nem hétfőn...

Gerely · http://wwww.gerely.szunyi.com 2008.12.18. 21:19:44

oh suck my cock shitface bitch
süti beállítások módosítása