Most vagyok abban az állapotban h képes lennék fejbelőni magam. Nem is tudom miért, ma úgy érzema  vilgának nincs szüksége rám, és picit magam alatt vagyok.. Nem tudok magammal mit kezdeni, és nincs is ötletem hogy mit kéne tennem.. :S
Most hiányzik Andi. Kimondtam, nem tudok vele mit kezdeni. Ő volt/ő legeslegjobb barátom, akinek mindent elmondhatam, és kb most vagyok abban az állpotban hogy felhívnám h valamit műveljen velem, de az "ismert helyzet" miatt úgy érzem nem lenne jogom hozzá. Hogy úgy mondjam szeretném tiszteletben tartani a véleményét. Egyenlőre nem tudom mit kezdek magammal, mert most nincs senki olyna akinek elmondjam az ügyesbajos gondjaim, stb..
Ma kaptam tőle szaloncukrot aminek nagyon örültem, csak még bennem van a fear hogy csak azért adott hogy ne legyen olyan éles a dolog, h a fél osztály kap én meg nem. Ez után jött az hogy de én emg mekkora köcsög vagyok h én meg nem adtam neki semmit.. :S
(Más dolog h más se kapott) Mostanság már fáradt avgyok az emberekhez, és nincs kedvem mindenkivel jópofizni. Talán sokatoknak fel se tűnik, de mostanság magam alatt vagyok, és nem tudok vele mit kezdeni. Kívülről jól érzem magam, de belül nem tudok mit kezdeni a problémákkal..
A dolgot súlyosbítja hogy nem tudok kinek mesélni, mert a legbensőségesebb dolgaim, még blogra se kerülnek fel, és már gondolkoztam rajta hogy csinálok egy rejtett oldalt ilyeneknek, de aztán rájöttem h nekem az hiányzik h valaki irjon rá h nem lesz baj, minden jóra fordul. A baj csak az h ettől még nem fordulnak jóra a dolgok..
Holnap megyünk hullámba amitől már előre félek, mert nem akarom h msáoknak is xar kedvet csináljak, és nem tudom hogy nekem jó kedvem lesz e, szal tényleg nem tudom mi lesz.
A mai nap egyetlen fénypontja egy bácsi volt aki bejött hullámba és varázsolt nekünk.
A bácsi tipikus öreg úr, hosszú ősz szakál, mint mikulás, de tényleg és csak az önzetlen kedvesség áradt belőle. Megkinált minket mézzel, és mindenkinek nagyon jó kedve lett tőle. Nagyon aranyos volt. Azt hiszem több ilyen ember kéne.
Most azon gondolkozom hogy letiltom ehhez a kommentelést, mert nem akarom hallani hogy "nem lesz semmi baj, majd jó kedved lesz", de titkon azért remélem hogy Andival rendeződnek a dolgok, sé titkon remélem hogy talán olvassa és irja hoyg nem lesz baj, szal talán mégis nyitva hagyom a kommentelést.
Most megyek és csinálok valami károsat..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr411989411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása