Windows képek, elemzés

2008.12.03. 23:16

Kérték többen hogy legyen némi kép hogy hoyg is néz ki ez a dolog, szal gondoltma csinálok prá képet, és felszórom némi körítéssel.
Képek és infók a tovább után.
Na az a kép ami a post tetején van azt nem én csináltam, és nem is tudom hogy mi az amit ábrázol, csak lekaptam indexről..
Kezdem az elején. Itt egy kép az asztalról:

flock

Mint láthatjátok, sokat nem változott, csak a tálcaikonok, de ere még kitérek.

flock

A sajátgép is maradt a vistás, annyiban egészült ki hogy egy helyről tudod checkolni a rendszerbeállításokat, vezérlőpultot, és programokat tudsz uninstalállni/modósítani. Oldalt pedig egy könyvtár szerkezet segíti a még gyorsabb eligazodást.

flock

A rendszer kinézetét a szokásos tulajdonságok alatt találjuk (personalize, kicsit változott) és a rendszersémák beállításai közül ha nem találunk kedvünkre valót, akkor még midig beállíthatjuk a kedvünkre valót a skálák huzogatásával, és a felületek színével..

flock

A vezérlőpult a szokásos témakörökre bonott verzió, amit én mondjuk nem kedvelek, mert jobb szeretem ha mindent külön látok, és nem kell témakörökben keresgélnem, de a "classic" nézetet sehol se leletem meg.. :S

flock

A paint nagyon tetszetős, és sokat változott, amit tlaán soha nem vettem volna észre, mert én is csak printscreenre használom kb, de visszatérve: picit az office 2007 stílusát idézi. Mindenesetre nagyon letisztult, és minden kézreáll, habár elöször a megszokott helyen keresi az ember.

flock

A painten belül nagyon örültem mikor megláttam h a save as ikon alat rögtön, egy kattintással más formátumba tudom menteni a képeket, így nem kell szüttyögni a listagörgetéssel, stb.. Csak 1 kattintás és oda, olyan minőségbe mentem ahova akarom..

flock

Már a vistás megszokott drag and drop media playert találjuk, ami h őszinte legyek nekem cska gond, mert ha meg akarok nyitni valamit, akkor sajátgép emgnyit és huzogatással kell átszórni a filokat, ami tuti jo, csak én nem így szoktam, és engem idegesít.. Másfelöl viszont a player kodek csomagok nélkül is játsza a filmeket, szal grat a készítőknek h rájötek h mi kell a népnek..
A skin továbbra is tetszetős, és letisztult, csak azok a görgetősávok nem kellenének oda.. (vagy valami más skinnel..)

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr981989404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely · http://www.gergoe.extra.hu/blog 2008.12.04. 14:36:01

nagyon tetszetős az egész kinézet, viszont a vezérlőpult télleg fisi-fosi igen tetszik... majd ha lesz "alfa", szal ami kész fullra azt esetleg leszedem és felrakom, bétába oprendszer szinten nemnagyon akarok megbízni

Gerely · http://www.gergoe.extra.hu/blog 2008.12.04. 14:38:53

visszavonom majd ha kijön hivatalosan januárban a béta, mer most látom h "2009 karácsonyára már boltokban lehet az uj OS" meg a faszt várokén addig..
süti beállítások módosítása