Hullám :: 2008 12 03

2008.12.03. 21:30

Ma voltunk hullámba Katával és vegyes érzelmekkel tértem haza, hogy úgy mondjam elég fos kedvem volt, bár igyekeztem a vicceskedő oldalam mutatni, és asszem el is hitte a lány, de nem voltma toppon.
Andi viszont most elöször törzsvendégnek nevezett, aminek igazán örülök.
Kata pizzázott, én meg cappuchinoztam, aztán jött a billiárd, és én már rájöttem hogy mitől függ a teljesítményem. Ha az ellenfél pro akkor én is prób vagyok, de ha nyomi, akkor én is az leszek.. (senki ne vegye magára)
5 kört játszottunk és 3-2 re nyertem.
Ma is karaoke party volt (minden szerda) és kiváncis lettem volna rá, de kedvem már nem volt maradni..
Még péntekre és szombatra leszek kiváncsi, remélem mindnki jön aki ígérte, és nem csak ketten leszünk (azért szeretlek Balage)
Most megyek, aztán majd jövök. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr651989400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FigyElek 2008.12.03. 21:52:23

gondoltam nemkérdezekrá.. B) :S :| najó..igazából fogalmamsevolt egészen a végéig- ott mintha valami sötét árnyat láttamvolna átsuhanni a szemeden hogy művészien fejezzem ki magam. namindegy majd ha kedvedlesz beszámolsz- vagynem mert akkormegmár nemakarszróla beszélni ^^

weinie4 · http://weinie4@gmail.com 2008.12.03. 21:54:19

így igaz.. :D Valszeg soha nem tudjuk meg mi játszódott le akkor a fejemben.. :D

FigyElek 2008.12.03. 22:51:08

azé a sztárfotókat majd mellékeld lécc:D
süti beállítások módosítása