Gadget ::Rating :: Flock

2008.12.03. 22:13

Az előző postban láthattátok/olvashatttok hogy a böngészők zöme nem nagyon akar engedelmeskedni a rendszernek/nem támogatják stb..
Amit már írtma hogy leszedtem ezt a flock böngészőt ami nekem nagyon bejön. Még csak pár perce használom, de minden elismerésem. Nagyon a helyén van.
Leírás a tovább után.flock

Kezdjük az elején:
A fenti sorban a szokásos file menü, erről nem is mondok, sokat: minden funkció bent figyel valamelyik menüpont alatt.

Ezek alatt jönnek az izléses és vidám navigációs gombok. Érdekes módon a legnagyobb ikon a kedvencek gomb (narancssárga), ami végülis logikus, mert ugye legtöbbször a home gomb szokott ott lenni kb, de az ember nem sürün nézi azt. Egyszer kezdéskor, oszt jóvan (nekem google, szal én néha máskor is, de a kedvencek gomb logikusabb)

Mellette halványan vannak mindenféle varázsgombok, amire még nem nagyon jöttem rá h mi micsoda de: ezek ilyen indexek ledek kb. Felvillannak ha van pl media, rss vagy kereső motor az oldalon. Ez igazibol izgi, de sztem nem sokan használhatják, max az rss részét.
Még a keresősávban helyett kapott a már jól megszokott kereső rész, ahol kedvünkre válogathatunk hogy milyne keresőmotort alkalmazzon. (köztük halvány ikonok ficegnek, amiket aztán tényleg nem értek/tudok h mire való.. :S )

Az egész kereső sor alatt pedig igen érdekes dolgot látunk ami nekem mondjuk új.
A kedvencek tabok mellett balra van egy kis toolbar, amit elöször nem értettem hogy minek, és h miért, de nagyon hasznos.
Itt rejtezik a böngésző minden extrája. Pl képfeltöltő, blogeditor, vágólap (ide beszoród ami késöbb kellhet, és le tudod majd menteni, sztem qva jó ötlet), mindenféle account kezelő, kedvencek sidebar,mail kliens, rss feed kliens, media bar (még nem lestem, de gondolom mindenféle extrákkal tud mediafilokat/oldalakat kezelni), people sidebar (a közösségi oldalakról ide tudod gyűjteni a haverokat, pl myspace, stb.. , ami jól hangzik, kb instant message böngészőn belül) és végül a my world ikon (igaziból visszafele haladtam szal ez az első..) ami egy testreszabható "kezdőlap" (ként is beállitható) oldal, amire a legfontosabb dolgaid szórod fel. Pl friss hírek, időjárás, accountok, stb..

Mugy az ilyen mindenféle extrákkal se kell sokat baxakodni.. Pl h felvegyem a gmail fiokomat checkoloba, az annyi volt h ki meg bejelentkeztem :) Felismerte, és már lesi is (5 percenként, de állítható az intervallum) h jött e mail.
Az rss-feed ikon is világít h ha van valmi új móka, szal tényleg elég zsír ez a böngésző..
Nem is értem hogy miért nem halottam róla eddig.
A lapfülekről nem irok semmit, olyan mint szokott :)

Észrevételeim alapján, és kis tesztelés alatt nagyon meggyőzően szerepelt, eddigi legjobb, legpraktikusabb böngészőm.
Rating 10/10
Aki le szeretné tölteni tesztelésre/használatra az itt megteheti.
Magyar 1.2.6

Angol 2.0.2

Magyar 2.02 még nincs, de böngésző révén sztem az angol is simán kiismerhető..
Hajrá everibudi!

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr331989403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása