Weinie a köTSög

2008.11.28. 23:56

Picit összetűzésbe kerültem saját magammal, mert már én se tudom h én vagyok e kötsög, vagy én vagyok realista..
Ma suliba páran szervezkedtek h akkor ma lapos, bridge, stb.. és kijelentették h akkor ők nálam alszanak.. 
Nincs ezze gond h aengem is megkérdeznek, csak pl nekem xarul esett, h nekem már nincs is beleszólásom...
És mikor utaltam rá h esetleg én nem is leszek, akkor annyi választ kaptam, h (kb..) "nem kell h otthon legyél, elég ha adsz egy kulcsot.."
Na msotezek után továbbra se született egyezmény, mindenki hallgatott, és akkor ma 22:00 környékén kaptam hívást, ami elvielg fel is vettem (a telefonom baxaxik, meg magátol kikapcsol, meg ilyenek.. ..talán az lehet a gond h már a ki/be kapcsoló gombja nincs is meg.. ) és Chris hívott gondolom albi ügyben  h jöhetnek e..
Visszahívni nem tudtam, mert persze lemerült (ne meg gomb nélkül bekapcsolni picit körülményes.. :S ) és most én érzem magam xarul h így alakult, de sztem azért picit a többiek is átestek a ló túloldalára..
Értem én h jófej vagyok, és megengedtem sokszor már h ittaludjanak, de ez nem azt jelenti (szerintem) hogy akkor a fél osztály kap kulcsot albihoz h ha kell egy kúró kéró, akkor jöhessen..
A post nem emberek ellen irányul, és akik így forgatták szavaikat, azok ellen se, és tényleg best friends, csak nekem pl érdekesen jöt le..
A telefonom nem direkt nem vettem fel vagy ilyesmi, csak tényleg esik szét meg ilyenek.. :S (Szal aki tud olcsón jót, az irjon..)
Remélem azért nem értik félre azok akikről szó van, és nem úgy veszik fel h "kibeszélem őket a blogon" (mert mint ugye tudjuk erre is volt példa...)
Nem is húzom tovább, csak próbáltam "hangosan" gondolkodni (írásban). 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr221989382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely · http://www.gergoe.extra.hu/blog 2008.11.29. 12:49:49

hmm kúrókéró??, alliteráció? megértelek, remélem ez nem sodorja veszélybe a tervezett dolgokat...

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.11.29. 15:25:35

Ez azért kicsit tényleg durva, hogy már nálad akarnak aludni. Jó fej vagy, hogy bulik után felajánlod, de ez valóban nem jelenti azt, hogy akkor megyek, bebaszok a közelben, és mivel itt van Jackék háza, betelepszem hozzájuk, némi szórakozásként meg viszek pár csajt. Ezt azért nem kéne. Vagy: Jack beleegyezik ezekbe az ügyekbe, de akkor úgy kezeli, mintha egy szobát/házat adna ki, azaz kér pár ezer forintot bérleti díjként :D

Roland 2008.11.30. 13:29:51

ad 1. igazad van bunkók voltunk ad 2. nem azért hívtunk h add kölcsön hanem h nem e jössz el velünk vmerre...én is hívtalak akkor sem vetted fel akk épp révészben voltunk pipa + csocsó, azt átnéztünk hullámba kicsit, majd egy kevés lapos ad 3. nem "kúró kéró"-nak gondoltuk, és sajnáljuk többet nem fordul elő sryyy :$ :| :S

weinie4 · http://weinie4@gmail.com 2008.11.30. 13:39:41

tudom h ti se így zterveztétek, és nem akarok, ebbő gondot, tényleg jöhettek akár kúro kérónak is, csak meg kell szervezni :)
süti beállítások módosítása