Poolhall junkies :: Hullám

2008.11.28. 23:35

Ma is voltam hullámba, de h őszinte legyek elsőre nem tünt nagy durranásnak, mert úgy tünt h a végén egyedül leszek..
Elöször Adrival emntünk át, és billiárdoztunk egyet, de aztán Adrinak mennie kellett, szal egyedül maradtam, már kezdtem is magam kínosan érezni h egyedül ücsörgök ott, és Andi se volt túl nagy bezsélgető társam.. :S
Aztán jött Balage.. a fordulópont.
Kis pia, kaja, és közbe naggyon jól elbeszélgettünk, sé tényleg nagyon jól éreztem magam, annak ellenére hogy csak ketten voltunk. Ilyen jól már nagyon régen nem szórakoztam. Közbe billiárdozgattunk, naggyon hangulatos volt. :)
Aztá feltüntek Rolandék (korábban ismertem meg) Róla azt kell tudni h ful öltöny, elegancia, saját dákó (billiárdhoz..) és volt eg yosztrák haverja, és kihívtak minket billiárdozni, amitől picit fostam h őszinte legyek..
A srác, echte profinak nézett ki, már csak a dákó fogása is erre utalt, de aztán első körben nem virítottak, sőt..
Nem akarok villogni, de elpakoltam mindent (Balgéval) és a feketét végül ugyan rosz helyre raktuk,de tényleg nem sokon múlt.. 
A második kör "döntetlen" kategória, mert a fekete bement egy lyukba, ami egyikünknek se volt jó, szal azon ment a verseny h ki tudja csak picit megbökni, h még ne guruljon le..
Döntőre nem volt idő..
Majd legközelebb..  

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr781989381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balage · http://mrbalage.extra.hu 2008.11.30. 20:40:14

Én is jól éreztem magam, akkor msot járunk? :F

weinie4 · http://weinie4@gmail.com 2008.11.30. 20:57:27

hát Balage, az a helyzet hogy nekem a "Roland" jön be.. :D
süti beállítások módosítása