Today :: 2008 11 27

2008.11.27. 23:49

Nem is tudom mit irak. A blg kezd éledezni, és már nem "csak" a szokásos emberek nézik, aminek nagyon örülök. A mai nap egy nagy fostalicska volt.. 
Az első 3 órát nem tartották meg, de ennek ellenére 9 re be kellett volna mennünk, ami egy nagy hülyeség megint. (Az más dolog h senki nem ment be 9 re..) 
Nem értem miért jó aza  suli vezetésnek, h minket szopathat..
Ennek tetejébe még jött a hír/Furján h nincs Somi, szal a töri is ilyne mondva csinált dolog volt.. Utánna az infó is hasonló jellemzőkkel bírt, szal magyarán megmondva volt egy napunk amit elqurtunk...

Mikor hazaértem Somtam nem volt "itthon" szal jol bekajáltam, és lepihentem egy film mellett, gondlván senki nem zargathat, de természetessen anyám itthon volt, szal nem ment olyan mesésen mint terveztem...
Közbe megjött Somtam is, szal megint kis mozgolódás, és hívott laposra, de nem voltam túl toppon, és tegnap óta fáj a fejem, szal nem volt kedvem.
Elváltak útjaink, és majd ha mást nem szilveszterkor találkozunk.
Tegnap itt volt Adri is (Csicsi) és terveztem h beszélek vele, de igaziból elmarad, mert jöttünk-mentünk, és nem volt alkalmunk csak úgy beszélgetni.
Majd legközelebb, most pedig ide a kommenteket, a sok hülyeségre! 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr561989379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása