Mindbreak end..???

2008.11.25. 21:30

Most olvasgatom a kommenteket a mindbreak posthoz, és az aza igazság hogy nem vagyok magammal elégedett. Az első postok határozottam betegesek voltak, de mostanában nem nagyon van mit irnom, és amiket akarnék irni szófurdulatok azokat meg nem akarom hazsnálni, mert már voltak.. :S Kéne valami durva szókincs bővítés, de igazibol ahhoz meg olvasnom kéne ilyen beteg könyveket, de igzaiból, se időm, se kedvem.. (inkább kedvem nincs)
Ma amúgy csomó érdekes dolog történt velem. PL ma akartam beszélni Katával (akkor most tényleg akartam, vagy ez is egy kamu gondolat..? ) 
Ezen felül voltunk korizni is, de ott enm volt semmi izgi.
Na most aza  ahelyzet h gecire xar kedvem van sé rosszul érzem magam, és nem tudom miért.. :S
Holnap igaziból nincs olyan óránk amitől fosnom kéne, de valahoyg mégis bennem van a félsz.. 
Ma árkádolni is voltam Katával és kaptam tőle egy kockás köcsögöt.. (talán utalás h kocka vagyok és egy köcsög..?)
Igazibol ez a Kata dolog talán ami zavar.. Ma sikerült meglepnie, és igaziból a kérdésére/kérésére fel lettem volna készülve mondjuk úgy pár hete, de most már nem...
Nem irok többet, a végén még kiismer.. :D
Ja és ma kaptam a fejemre is, mert vagdosom magam.. Kata így konkrétan izombol fejbekurt a táskájával..
Most megyek, mert még sztem átnézem a fizikát.. :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr551989375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely · http://www.gergoe.extra.hu/blog 2008.11.25. 21:48:34

Kata! Esküszöm bár nem ismerlek, vagy asszem h nem ismerlek de kituggya :D szal nagyon jól tetted :)

weinie4 · http://weinie4@gmail.com 2008.11.25. 21:51:01

a pengés vágás nem fáj.. annyira éles... mugy meg "nem bazd meg" hanem "FUCK U BAZD MEG" (szeretlek ám.. :D )

Lisztes 2008.11.25. 22:23:15

Kata máskor lejjebb üss! B) (am bírlak ám dani :D )

weinie4 · http://weinie4@gmail.com 2008.11.25. 22:24:53

látom ha engem kell verni mindenki támogat mindenkit.. :D

FigyElek 2008.11.26. 07:39:27

"..try to hide your hand, forget how to feel.." "..the coldest blood runs through my veins, you know my name.." namindegy. asszem ezminden:S

Paige 2008.11.26. 14:08:04

nah végre vkitől megkaptad Dani :P nem bunkóságból de ez a vagdosás tényleg beteges. és nem érdekel h pengével nem fáj meg mit tom én mi...ne vagdoss semmit és kész :D

weinie4 · http://weinie4@gmail.com 2008.11.26. 14:29:10

csak h megnyugtassak mindenkit, csak a kezem szoktam vagdosni.. :D
süti beállítások módosítása