Avatar

2008.11.24. 22:18

Mr kb fél órája szenvedeka qva avatar rendszerrel és az istennek se akar jo lenni... Balage avatarja miat kezdtem el nézelődni, mert neki is van, de itt nem akarja megjeleníteni, szal gondoltam valmi gebax van, és már átirtam a komment.php-t de semmi, 2* összeomlott a kommentelés, de nem találtam semmit a sorok között..
Fórumokat is néztem de szintén semmi, szal nem tom mi lehet e gebax.. , mert pl Paige, és Andi gravataját simán megjeleníti, na meg az enyémet is, de Balagéét nem..
Szóval akinek van ötlete azt szivesen várom..
Balage gravatarja se lehet xar, mert ő meg azt használja a blogján, és ott meg jó.. 
A mail címek is stimmelnek, szal tényleg nem értem.. :S
Majd holnap még xaraxom vele..  
-update-
a legegyszerübb a legnyilvánvalóbb..
az avatar ratingel volt a gond.. 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr601989374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása