24 órás foci :: Review

2008.11.22. 03:03

Most értem haza a mókáól, és még picit be vannak gémberedve az újjaim mert GECIHIDEG VAN KINT!
A dolog úgy indult hogy hullám, na most ez ott bukott meg hogy 3 an mentük volna ami már alapból nagyon silány, aztán Balagénak mennie kellett szülinapozni, szóval végül Petivel kettesben végeztem, de kitaláltuk h ez igy nem flash, szal elmentünk inkább jedlikhez hogy akkor most mi is a menő.
Először furán indult a dolog mert senkint nem ismertünk igazán és csak mentünk ide oda, de aztán megleltünk pár ismerős arcot a tömegben (mert ugye kb általános 7 osztálytól a tanárokig mindenki ottvolt) Szóóval megtaláltuk Erikát, Bettit, és végül Andi is előkerült, ami hát érdekessen zajlott, mert már 8 napja nem beszéltünk.
Elöször konkrétan, elnézett mellettem, és tényleg azt hitte hogy én ezt nem veszem észre..
off
attól h "nem a barátom" még nem kéne nem beszélnünk..
én is beszélgetek olyanokkal akiket még csak nem is ismerek
on
Szóval miután konstatáltam h Andi levegőnek tart, nem si zaklattam fel magam ezen, és inkább körbelestem picit. Találkoztam Dokial akivel sokat beszélgettem, és felleltem a DÖKös spanokat is. Tök jó arcok. :D
Pipáztunk is, kint a hidegben, kb órát, és nem hazudok ha azt mondom hogy a takony belefagyott a zsepimbe...
Egész jó volt, szal sztem holnap is visszalesek.
Többet nem irok most, így úgy se lehet leirni h milyen, aki akar jöjjön holnap.. :)
Most megyek hajcsizni, mert alig élek.. már 6 kor állmos voltam, és azóta 9 óra telt el.. :S
Majd holnap re.. 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr561989363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása