Ki is vagyok én?

2008.11.20. 23:45

Nakérem!
Ez a post a blog tetején marad, és mindenki elmondhatja hogy mit gondol rólam.
Természetesen nem csak  a jót, hanem a rosszat is.
Nem fogom kitörölni a negatív kommenteket (elvileg.. :P )
Tényleg kiváncsi vagyok hogy ki mit gondol rólam.
Szóval jöhet hideg meleg :D 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr61989361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cinky 2008.11.21. 19:40:40

szerintem te egy kedves aranyos néha beteges de legfőképp jóindulatu vagy. szeretsz mindenkit kivéve akit nem és szeretsz bulizni-röhögni-bringázni-szerelni-(néha inni)-meg csajozni-jah meg túrázni(fő az egésség!persze..). party szervezés lassacskán mester fokon fog menni.szal csak így tovább tesó:) a légyeg , hogy jó arc vagy és maradj is ilyen. ennyi : )

Gerely · http://www.gergoe.extra.hu/blog 2008.11.21. 20:46:24

Hát alapjában véve jófej, segítőkész és poénos arc vagy, sztem talán negatív annyi hogy te is nézed a lostot :F persze ez nem negatív, talán azt említhetném h néha hmmm túlbuzgó vagy pl fizika, meg ilyen cuccok, de mindenki buzgó vmiben, ja és ez a nikotinbveviteli mód sem érdemel pirospontot nálam

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.11.21. 21:28:38

Sokat gondolkodtam, hogy mit is írjak... Abban biztos egyetértek az előttem szólóval, hogy alapjáraton jó fej, segítőkész és pojénkos vagy, na meg említést érdemel, hogy elég jártas vagy a tudomány jó néhány területén. Az, hogy néha túlbuzgó vagy, nem érdekel, mert ha valamiben az ember örömét leli, szívesebben fűz hozzá dolgokat. Negatív nálam a cigi, de ez nem jelenti azt, hogy most a pozitívumokat semlegesítem. A te életed, azt teszel, amit akarsz. Amíg nem leszel függő, addig nincs komolyabb probléma :) Most hirtelen ennyi, de azt azért megérdeklődném, hogy eddig hány kommentet töröltél innen? :F Na jó, ez csak vicc volt :)

weinie4 · http://weinie4@gmail.com 2008.11.22. 02:42:14

so far: 0 komments unapproved

Cinky 2008.11.23. 14:21:06

hűű van blogrobot is : )
süti beállítások módosítása