Harry Potter :: Rating

2008.11.19. 22:17

Most fejeztem be a Harry Potter sorozatot, és főleg az utsó rész élményei kavarognak bennem, szóval elég vegyes érzelmek..
Pár dolog amit észrevettem:
 - Luna Lovegood geci jócsaj..
Pár percig, kb 30 perc meg is voltma zakkanva érte, és kb 10 funsiteot átnyálaztma minden személyes infóért, szal kb már kívülről vágom h hol és mikor született, milyne cipőt hord, kedvenc szine, stb..
Aztán megláttam azokat a képeket, amiken smink nélkül van..
..sajnos smink nélkül bányász kategória.. :S 
Szóval most épp össsze van törve a szívem
De legalább az elején tisztáztuk.. :D
- Rájöttem hogy Ginny is qva jó csaj, és hogy őszinte legyek Harry bekaphatja hogy ő jön vele össze majd pár rész mulva.. Szóval Ginny Weasley ide vele!
- Ez a  Dolores öregasszony egy mekkor aribanc! Úgy utálom az ilyen embereket, de komolyan..
Nem si irok róla többet..
-  Ralph Fines-nak benyomták az orrát, mert puha, és hazudott..
- Harrynek részről részre egyre inkább eltünik a sebe.
Más hirtelen nem.
Majd még irok ha találtam valamitt amibe bele tudok kötni :D 
Rating (összes egybe):  6/10

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr551989357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely 2008.11.20. 16:46:56

hát igen csárli megmondta: az aki szép az reggel is szép... igaza volt kösz a linket :D

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.11.20. 22:34:20

Könyveket olvastad egyébként? Amúgy 6. rész előzetesei fent vannak már YouTube-on.

weinie4 · http://weinie4@gmail.com 2008.11.20. 23:09:37

nem olvastam őket, határ haszon szempontjábol jobbaka filmek.. :D

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.11.21. 10:49:26

Szerintem el kéne olvasnod őket, hiszen azok az igaziak :) A könyvből a felét kihagyják, meg másoknak osztják ki a szerepet, mint ami a könyvben van. Nem is beszélve arról, hogy a bent maradt részeket is elk*rják néha.

weinie4 · http://weinie4@gmail.com 2008.11.21. 10:53:37

egyszer elkezdtem olvasni a 1. de nem tartott sokáig.. :D rájöttem h míg 10 perc alatt max a könyv 1/100 lehet elolvasni, addig egy filmenek 1/10 ét lehet meglesni.. :D Szóval logikusabbnak tűnt a filnm.. :D Na meg filmezni jobban szeretek mint olvasni.. :D
süti beállítások módosítása