Neo Citrán

2008.11.16. 17:20

A címről most a  mátrix juott eszembe, h Neo.. Képzeljétek el mondjuk egy citrommal  a kezében, és azt mondja. 
"Smith, ha nem beszél, akkor a levét belecsepegtetem a szemébe! "
"ohhhh.. neeee.. bármi mást, csak azt ne..!!! ..na jó, elmondok mindent.. :D

Nade:
Közbe itt szürcsölgetem a neo citránom és nem tudok be telni a hatásával: a reklámoknak soha ne hidjünk, ez már a 3. és még mindig tele az orrom, és nem kapok levegőt.. !
Eddig a leghatásosabb még a torma volt.. de az meg anynira sok volt h az orromból ugyan kivitte a szutyit, de a vákum miatt az agyamat meg lerántotta a helyére, és attol volt tele.. :D
Aki szagolt már Várnagy féle tormát.. (Balage) az tudja miről beszélek.. :D
Most már csak azon gondolkozom hogy mi legyen holnap..? 
Bemenjek suliba, mert én kemény vagyok, h így betegen is tudok menni, vagy legyen az h nem megyek, és inkább a dokinénit látogatom meg és akkor meg egy hét hawaii.. :D

A következő kérdés pedig az h mit nézzek az után h megirtam ezt a postot.
Lehetséges verziók:
-Harry Pottyer.. :D
-Hannibál (mind az 5 megvan)
-DOMINO DAY
-Keresek valamit a filmjeim között..

A wantedet ma lestem meg végig, mert legutobb annyira hülyeségnek találtam hogy shift delete lett a vége..
Most a betegség miat le vagyok lassulva picit, szal most végignéztem, és továbbra is xar filmnek tartom.. :D
Na majd re.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr251989347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely 2008.11.16. 18:07:46

télleg ne higgyetek de azér ha pl.:beveszel napi 3X1 tabletta helyet napi 1X120at nem biztos h jó... :D

weinie4 · http://weinie4@gmail.com 2008.11.16. 19:05:06

nem egyszerre ittma 3 at, folyamatosan beosztva itam, egész nap, szal kéne h hasson, de most pl megint fáj a torkom, pedig tegnap már nem fájt.. :S

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.11.16. 21:24:36

Ejjj, nem tanultad meg 16 év alatt, hogy a reklámok javának nem lehet hinni? :D Ha lenne olyan gyógyszer, ami 1 nap alatt kigyógyítana a náthából, szinte már kipusztult volna ez a betegség...

weinie4 · http://weinie4@gmail.com 2008.11.16. 21:43:02

ha lenne ilyen gyóygszer akkor már lenne olyna is h meg se betegedsz.. :D

Gerely 2008.11.17. 21:05:05

jogos akko nemszóltam de télleg nem szabad hinni
süti beállítások módosítása