No Title

2008.11.15. 21:12

Még nem töltötem ki a cím mezőt, mert nem tudom miről fogok írni, cska úgy éreztem irnom kell :)
Most zártam be egy Niki ablakot, és tök jót beszélgettünk (valójában nem, mert kb 5 mondatot váltottunk, de így jobban hangzik..)
Szóval ma beszéltem Nikivel, és megbeszéltük h majd valamikor össze kéne futni, de aztán rádöbbentünk h ez se most lesz, mert én beteg vagyok, ő meg anyuci fogja pár napra.. :D
Nade!
Közbe Ane Brun -t hallgatok amit kb ez alat postoltam (pontosabban Yummie mixtapet) És közben csak lazázok itt.. :D
Pár perc múlva lejön (under downloading)  a domino day közvetítés, amit már alig várok, mert tegnap nem láttam.
Nagyjából minden évben megszoktam nézni, szal most se maradhat el :)
Kata még sehol, pedig azt mondta h majd 7 körül jön msn-re, de nem aggódom, mert Briginél van.. (tuti leszbi parti..)
Legközelebb megkérem h vegyenek be. (nem 3. csajnak.. :D, kamerát a kézbe és 100ft/perc)
Mugy ma jó napom volt...
Apunak segítettem egész nap (nem is igaz..) és most elégedett vagyok magammal h milyen dolgos gyerek ez a weinie.. :D
Most már csak azon gondolkozok h kéne lőni a bloghoz valami faxa hátteret,de eddig még nem leltem meg az igazit..
Nem tudom mi lenne, jo, de akinek van ötlete az irja meg :)
Most megyek mert... 
..mert nincs több mondanivalóm.
Viszlát Kedves Naplóm! 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr571989345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely 2008.11.15. 22:58:22

honnan szeded nekem is kéne mer ugy hullámba voltunk akkor

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2008.11.16. 03:21:11

1sttorrent, ha gonodlod majd dobok egy torrentet..

Gerely 2008.11.16. 11:07:36

dobhatsz:D

FigyElek 2008.11.16. 13:03:01

(honnantudtad hogy a briginélvavoltam?) :S :O :|

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.11.16. 15:36:55

Múltkor már volt róla szó, de most belinkelem, hátha hasznát veszed új téma beállításánál :) http://wordpress.org/extend/plugins/theme-test-drive/

weinie4 · http://weinie4@gmail.com 2008.11.16. 15:39:54

ja köszönöm , már én si keresgéltem és megtlaáltam, de azért tényleg köszönöm :) off FigyElek: mit szólnál ha azt mondanám h azóta minden nap beszélek Brigivel telefonon.. (telefonsex..) Mugy meg te irtma még este mikro nem irtma vissza, h "holnap megyek Brigihez, szal majd 7 fele jövök.." on
süti beállítások módosítása