Ma picit elkapott valami.. :S
Tegnap este is éreztem már hogy valami nem kóser, de akkor még nem volt semmi bajom.. :S
Ma meg reggel felteltem és taknyom nyálam összefolyt, na meg persze úgy fájt a torkom hogy beszélni se tudtam, nem hogy nyelni. :S
Ughogy most tea, és strepsils kúrán vagyok.
Próbáltma már aludni is, de az sem megy, mert ugye 10 perceként orrot kell fújnom, ami alvás közben bajos, na meg néha jo lenne mondjuk lenyelni a nyálam, de annyira fáj h nem tudok tőle aludni.
off

Hullám 2008 11 15 :: Review

Tegnap este voltunk hullámban is és vegyes érzelmekkel végeztem.. :S
Egyrészt "kanbuli" volt, szal max Főurinánt lehetett lesni, de hát ő meg nem a mi szintünk.. :D
Akik voltak: Ricsi, Leho, Gerely, Ikrény, Pálesz, weinie
Már a billiárd se ugy emgy mint régen..
Nme értme mi van velem.. :S Többet kell ezentúl lejárnom..
Egyszerűen tök sim gurításokat is simán el tudok qurni.. :S

Este mire hazaértem semmihez enmm volt már kedvem szal zuhany azt gó aludni.. 
Csak reggel láttam h Kata is keresett msn-en...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr101989342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely 2008.11.15. 14:45:41

ha mandulagyulladás akkor zinnat 500mg kell rá de asstzem receptre adják úgyh... max doki nekem őszi szünetben volt meg nyáron sima torokgyuszi mer qrva hideg sört ittam apropó aszittem nem is ojan jó a hejjnekem, aztán meg egész faxa... na jobbulást

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.11.15. 16:21:45

Valószínűleg valami extradurva torokgyulladás, menj el orvoshoz, aztán nézze meg, mielőtt úgy jársz, mint én pár hete. Én se tudtam nyelni, beszélni is alig, már majdnem ott tartottam, hogy a légzés is fáj. Még orvos is megrémült a torkomtól, olyan ronda volt :D Fel is írta az 500 mg-os Zinnatot 1 hétre, már rögtön az első adag hatott, utána csak a manduláim dagadtak meg, arra meg jó volt a Calcimusc, aztán kb. másfél hét után azok is visszaálltak normálisan.

weinie4 · http://weinie4@gmail.com 2008.11.15. 16:25:32

nálam a forró energiital a nyerő.. :D na meg pár pucér nő, némi dr house lesés és máris elmúlt.. :D

Gerely 2008.11.15. 19:02:21

látom népszerű ez a gyógyszer télleg már az első után jó volt aszonygya orvos h egyek is mer akko lemegy a lepedék, mondom neki h én megrágom de nyelje le vki más mer még nyálat se tudok akúúúúúúúúúúúúúúúúúrva forró edrink??? :S :S :S

weinie4 · http://weinie4@gmail.com 2008.11.15. 20:29:57

meglepő modon a meleg/forro e drink nem xar.. úgy értem h közbe kimegy belőle a szénsav, és szine kb olyan mint a pisi, na meg a melegsége is, de iható, teljes mértékben..

FigyElek 2008.11.16. 13:12:19

nekem első és utolsó élményem zinnatbácsival 11 éves koromban volt: elsőtablettát bevettem, lenyeltem de úgydöntött a szervezetem h nemtetszikneki ugyhogy félúton megfordult a forgalom. ja és utána visszakellettvennem merthogy kivoltszámítva a darabszám(Y) nagyonrossz íze van, már ha csak közelít, fintorgok. namindegy. azmondjuk igaz hogy tényleg hat, de mondjuk lehetne pl karamell íze. (vissza a málnaízű szirupokkal!!) Dani te meg gyúgyulj mög! (előbb még olvastam újabbakat hátha azóta megggyógyultál és nemaktuális, de minden jel arra mutat hogy még mindig. úgyhogy. ja. mellesleg a tea sztemjobbválasztás mint az energydrink. namindegy:D csao)

weinie4 · http://weinie4@gmail.com 2008.11.16. 13:18:23

köszönöm a biztatást, én mondjuk inkább málna práti vagyok, és utálom a karamellt. :D :P Mugy továbbra is beteg vagyok.. Dután jön a következő beteg post. :D
süti beállítások módosítása