Bajnokok reggelije vacsorára

2008.11.15. 17:13

Hozzávalók:

  • 2 zsemle
  • 4 szelet sonka
  • 1 db paprika
  • 2 doboz tesco energia ital (2*2,5dl)
  • 4 szelet sajt
  • némi torma
 

A zsemlét félbevágjuk, rárakjuk a sonkát és vastagon megkenjük tormával majd a sajtot is ráhelyezzük
Ezek után barakjuk a mikróba 30 másodpercre.
Eközben a sajt leheletnyit ráolvad.
Miközben olvadozik a sajt, a 2 energiitalt kitöltjük egy megfelő nagyságú pohárba.
Kb most készül el a szendvics, így azt kivesszük a mikróból és betesszük az energiaitalt fél percre.
Ezalatt paprika csíkokat vágunk a szendvicsekre, és kész is.
Enrgiaitallal fogyasztjuk .
Ajánlott reggel a felébredéshez, vagy este a partikhoz.
Jó étvágyat! 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr201989343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely 2008.11.15. 19:04:50

Én most szarok be rajtad

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.11.15. 19:35:26

Hallod, ez szétmaratja inkább a torkát :D Némi torma alatt mit értesz? 2 kiskanál, vagy egy üveg? :D Meleg energiaital? Ki hallott már ilyet... Amúgy épp a hideget szokták torokgyuszira ajánlani, úgyhogy nyomjál le néhány liter jégkrémet :) Garantáltan nem fogod érezni a nyelved, a szád, és egyéb táplálkozási szerveid :D

weinie4 · http://weinie4@gmail.com 2008.11.15. 20:32:23

mugy nem mar.. a torma kitisztítja a légutakat off ez nem ám bolti torma, rendes home termesztett, ergo 2 kiskanál és az agyad kifolyik az orrodon.. :D szal én csak 1,5 kiskanállal tetem minden egyes szendvicsre on a hideg sztem nem jo.. úgy értme h logikus amit mondasz, de én akárhányszor próbáltam hideget enni/ini rá, az xar volt.. ellenben a meleg energiitallal.. meg a meleg sós viz jó még rá.. de azzal csak öblögetni különben: "hipp hopp, jön vuk! :D

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.11.15. 21:07:11

Nekem még a meleg sós víz se hatott, pedig 2 pohárral gargalizáltam. Azon kívül próbáltam még kamillafőzettel meg torokfertőtlenítővel (folyadék és Septofort is), de semelyik se használt szart se. Csak a Zinnat :)

Gerely 2008.11.15. 23:14:20

én meg phlogosol oldattal és úgy kiszárította a gigámat h szikrázott amikor próbáltam nyelni
süti beállítások módosítása