Balage vs. Szilágyi

2008.11.13. 19:08

Ma suliban volt egy kis hajcihő. Balage és Szilágyi összeszólalkoztak aminek a fő tárgya a beszélgetés volt órán..
Szilágyi szenetül állította hogy őt zavarja ahogy Balage beszélget órán (ami néha tényleg tud zavaról lenni, mert én is ültem mellette) de ennek ellenére én személy szerint Balagének adok igazat.
Nem azért mert Szilágyit nem birom (sőt, mostanában tökre jófej (velem)), csak úgy látom hogy neki van igaza.
Szilágyi ott vesztette kb el a hitelességét mikor azt mondta h: "én tanulni szeretnék órán"  és ehhez ársult Cinky is ami szintén érdekessen hangzot..
De nem is ez a lényeg, hanem az h mindez pont Tőlük hangzott el. Úgy értem h ha pl vlamelyik pedáns tnauló mondja, h tanaulni szeretne pl Ricsike (a kis buzi) akkor megértem.
Másfelől meg nem tudom, mi váltotta ki ezt, mert pl Szilágyiék sztem hangosabban és többet beszélnek órákon, vagyis én mindig csak őket hallom, ez persze nem jelenti azt h Balage nem beszél. Csak Szilágyiékra kb 10* annyit szólnak mint Balagéra..
Na mind1..
A dolog ebből indult, és végül már anyázás is ment, meg Balage rosz néven vette hogy Cinky próbál okoskodni (én ebbe se akarok beleszólni, semmi személyes)
A végén már verekedésig fajult, amit igyekeztem csitítani, kisebb-nagyobb sikerrel, és hogy őszinte legyek örültem hogy Balage gondolt rám és nem akart belekeverni, és annak is örültem h Cinky védett engem is, mikor kezdett eldurvulni.
Mindent összevetve nem tudok kinek a pártjára állni, de talán mégis Balagét támogatom, mert az ő érvei jobbak voltak.
Gábor érvei hitelüket vesztették.
Viszont azt továbbra sem értem hogy Balage miért nem nyújtott kezet. (Értem h neki jó így, de ezzel legalább nuygi lett volna.)
Na meg azon se igazodok ki h Balage és Gábor most milyen viszonyban vannak..??? Ők barátok voltak nem..? Vagy nem..???
Szóval most már tényleg érdekel a dolog, mindkét oldalról, várom a kommenteket.
Ja és Balage és Gábor ha nem járultok hozzá, rögtön törlöm okfejtésemet, és még egyszer elnézést h utólagos engedelmetekkel postoltam.. :S

 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr481989339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.11.13. 21:04:26

Most már értem, miért is volt ez a verekedés... Ez az ominózus mondat tényleg furcsán hangzik Szilágyi szájából, tőle inkább azt vártam volna, hogy "Én órán nyugodtan szeretnék játszani más mobilján." Ez jobban illik hozzá. Nem tudom, én nem hallottam Balage dumálását sosem, vagy ha hallottam is, nem nagyon zavart, pedig magyaron előtte ülök. Szilágyié viszont inkább tud idegsítő lenni, főleg mikor már 5-ször rászólnak, de csak azért is... A "verekedésbe" pedig jobbnak láttam nem beavatkozni. Egyrészt rájuk kell hagyni, másrészt pedig valószínűleg úgysem verték volna szét egymást. Ha nagyon eldurvult volna a helyzet (tehát már ütötték, rugdalták volna egymást), akkor valószínűleg én is mentem volna segíteni a szétválasztásban, de hála égnek nem fajult odáig a dolog.

Balage · http://mrbalage.extra.hu 2008.11.13. 21:21:24

Dani, rád haragszom, mert beleavatkoztál, tényleg értékelem am, hogy ilyen helyzetben is számíthatok rád, de nem kellett volna. De azért szeretlek. Nekem az pont elég volt, hogy utána 28 ember mondta, hogy nekem van igazam. Azt se igazán értettem, hogy a Cinky miért avatkozott bele, mikor alapvetően a Gáborral volt bajunk, kimaradhatott volna, ha akar. Persze, hogy nem az órán beszélgetésen volt a hangsúly, de hogy min az már nem derül ki, mert végülis beszéltünk a Gáborral, hogy mindkettőnk részéről elég túlzás volt ez, ami tegnap poén volt, ott ma már átestünk a ló túloldalára. Ikrénygábor, te nemtom hol voltál akkor, de mi konkréten ütöttük, rugtuk egymást. :D Viszont az is kiderült utána, hogy egyikünk se tudta volna megütni a másikat teljes haraggal, izomból, szal ezek szerint ez vmiféle barátság...

Gerely 2008.11.13. 21:24:46

hát én is a 28 emberbe tartozok és hát lehet h egyszer nekimegyek vagy a szilágyinak vagy a cinkynek mert annál idegesítőbb nincs amikor ők dumálnak, szólunk egymáshoz egy szót ádival vagy lehoval és akkor ők osztják az észt h kussoljá meg faszom te ... remélem változik a rendszer

Gerely 2008.11.13. 21:32:29

kisbetűs nevekért bocsi lusta vok shiftre

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.11.13. 21:36:25

Bocs, Balage, pár paddal előrébb voltam :D Amúgy ahogy odanéztem, annyira nem volt durva a helyzet, ahogy te is mondtad. Tehát akkor helyesbítek: Akkor avatkoztam volna közbe, ha már a földön fekve ütöttétek, rúgtátok volna egymást :) Ez azért nem történt meg. Amúgy sem kenyerem beleavatkozni a másik dolgába, csak akkor, ha nagy szükségét látom, vagy kérnek rá. Úgy véltem, ez a ti ügyetek, rendezzétek le magatok között. Nagyfiúk vagytok már :D

smore 2008.11.14. 13:37:47

nem irok feleslegesen szal rövidre fogom: 1- Ricsivel nem tom mi a bajotok ő csak azt csinálja amit egy iskolásnak kell (pl tanul, jóltanul , és nem Mondjuk verekszik.....=) szal sztem őt hagyjuk ) 2- "kettő, csipkebokor vessző" 3-legközelebb rendezzétek kinnt. (vagy kőpapirolló vayg mittomén,mert ezt 2 őtök[vagy 3atok] közt kell lerendezni nem a maradék hoszon-x ember előtt) 4- veszélyeztetitek szegény érzékeny erőszakellenes lelkem =)

weinie4 · http://weinie4@gmail.com 2008.11.15. 10:28:09

te mitha ilyen ázsiai verekedést tanulnál nem..? kragmaga? meg a sok kimondhatatlan nevű hülyeség.. :D ..akkor ki is az erőszakmentes..? :P

Zeller 2008.12.15. 20:50:31

Petinek igaza van mi bajotok a Ricsivel nem értem. meg nem is az a baj hogy mindenki beszél órán hanem hogy attól van hangzavar .hogy valaki elkezdni mondani felháborodottan ,hogy ő "ártatlan" ,nem beszél, figyel...
süti beállítások módosítása