Agent Cody Banks :: Rating

2008.11.11. 23:39

Most nézem ezt a filmet ami már egyszerűen annyira xar h már jó..
Annyira nevetségesen nagy hülyeségek vannak benne hogy az már fáj..
CAI-és tinigyerek..???
Ugyan már.. :D
Ja és a lényeg amiért irtam..
Love storry, szal tiszta csöpögős horror.. 
Szóval a  dolog lényege h van a srác aki kimenti a csajt, és ezért a csaj full szerelmes.
Ezt értem is, de ha ezt valóságba levezetjük..
A dolog úgy néz ki h én kimentek egy csajt (nem feltétlenül én és nem feltétlen egy halálos helyzetből..)
aminek az a következménye h nagyon bír engem (valaki mást aki kimentette) és ezért rám pl eddig az összes csaj úgy tekintett mint a legcukibb, legédibédibb srácra aki kimentette valahonnan..
Ez így jol is hangzik.. ezuán szintet lépek, már a legjobb barátjának tart, de semmit nem akar.. ..hát milyen dolog ez..?
Miért nem lehet azt mint a filmekben h mondjuk ad egy csókot viszonzásul..? 
És ha ez nem lenne elég bosszantó, akkor még ot van a hülye bunko haver kitétel, ami annyit takar hogy van egy tapló, paraszt köcsög haverod, aki olyan buta mint a föld.. és lequrvázza a csajt, de a csaj meg vele jön össze.. Ki érti ezt..?
Lehet h nekem is le kéne xarni az össze bajba jutott nőt, és inkább a következő utca sarkon lekurvázni..?
Vagy akkor már pl felsegítem, mert elesett és akkor: -Elestél te büdös ribanc..? Felsegíthetlek..?
Szóval érdekes.. :D
Várom mindkét féltől a reagciókat.. :D
Ja és amelyik olvasóm nő nemű, szeret elesni pl, és nem szereti ha lekurvázzák az itt jelentkezhet :D
(Anditól most eltekintünk, mert ő mindig, mindenhol elesik, és nem szereti ha már csak szőkésbarnának is  nevezik, azt sem, hát még ha q... :D ) 

Ja és rating:
1,2/10 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr231989335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely 2008.11.12. 16:22:23

ki kell javítsalak: Andi mindenhol elesik kiwawe( :D ) szal kivéve ha jégen van korival... hihetetlen de annyit próbálkoztam és egyszer se esett el! "Elestél te büdös ribanc..? Felsegíthetlek..?" ASZTAQRVA :D :D
süti beállítások módosítása