Judit wíkend (vígend)

2008.11.09. 19:30

Naugye mint tudjátok egész hétvégén itt flashelt nővérem és hát nagon jól elvoltunk és invitált pestre is, h lessek fel majd hozzájuk, mert most már a lakásuk is kész van :)
Voltak ebből gondok is, pl h úgy terveztem h csak vasérnap jönnek, szal az össez hétvégi progim ugrott.. :D
De mindennek ellenére nagyon jo volt.
Tegnap elött megkaptam a "jól megérdemelt" magyar 3 is, ami azért nagyon érdekes, mert a dolgozatra a kérdéseken kívül kb a nevemet irtam fel, szal mégiscsak úgy tűnik hogy megérte felköszönteni Sly-t a név/születésnapján.. :D 

Holnap megint kezdődik a suli, de valahogy semmi félelem nincs bennem..

Aporopó suli..
Pénteken feleltem jogból ami emgint egy érdekes történet, mert eddig "mindig tanultam", de most már úgy voltam vele hogy ha eddig nem feleltetett, akkor most  már nem is fog..

..na ehhez képes, akkor pálesz felet, és már biztosra vettem h nem fog feleltetni, mert ő is csak javított a dogán, és akkor előhozakodott hogy akkor akinek még csak 1 jegye van annak is kellene valamit alkotnia..
..még ez is elmegy, mert engem bír, gondoltam nem fog pont engem..
..erre mondja hogy akkor pl: Dani és Balázs (Balage) titeket még akarlak feleltetni.. :S
Itt kezdődött a probléma.. :S Aztán mondta azt is h mind2 en le fogunk feleni, még ma szal nincs menekvés, picit húztam a számat, de kimentem.. :S
Semmit nem tudtam de szokás szerint azért kidumáltam magam mindenből.. :D
És akkor mikor azt hittem már hogy teljes megsemmisülés, azt mondta h akkor inkább hagyjuk félbe a feleletet.. ..na mondom akkor ez tuti nagyon xar.. erre:
-hát az az igazság h most vagyunk 4 és 5 között , és ő szeretne nekem 5 adni.. :D  :D  :O 
Nagyot lestem, megköszöntem a lehetőséget és helyre vonultam.. :D 

Na most fogyott el az ihlet, szal ennyi.. :D
Megyek mert 7 óra.. (estééére.. 7 óráráára... :D   fél óra 4e, 1 óra 8 e.. :D )
 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr951989325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása