Fürdőszoba upgrade...

2008.11.09. 19:33

Most h itt volt Judit, picit rendeszkedtünk..
Mert hát valljuk be nagy kupiban élünk.. :S
Na és Judit is utálja, meg én is, csak én ugye nem szólhatok egy szót se mert én vagyok a gyerek, és ha én mondok valamit akkor az hülyeség...
Szóval aki már picit ismeri a családot (olvasta az össze postot) az tudja h igazibol anyu nagyon kupis, és ez kihat az egész lakásra..
Nade!
Most hogy itt volt Judit, nem volt menekvés..
A fürdőben kezdtünk és feltettük az új tükröket, és minden xart kirámoltunk, és mindent fertőtlenítettünk.
Naggyon sekszi lett a helység, még műteni is lehetne.
A tükrük nagyon zsirok lettek, meg picit átrendeztük azt is..
Ma még anyu is elkezdett pakolászni a nagyszobában kisebb nagyobb sikerrel.. (inkább kisebb...  :D  :D  :D  )
Szal csak lesz valami..
Konyhában is rend lett... (hasonlít a rendre.. :D  )
Most meg Katának a zenéjét hallgatom, ami mindjárt jön ide blogra is csak még fel kell töltenem imeemre..
Holnpa meg megyünk árkádba mert megvesszük apu ajándékát.. :)
Na szal mindjárt jön a zene.. 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr671989326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása