Cigi? Nem cigi.??

2008.11.09. 21:05

Teljesen kész vagyok..
Most beszéltem Andival és hát picit összevesztünk. 
Még kb 1-2 hónapja megígértem neki h nem dohányzok többet, mint ahogy Katának is.
És ma elmondtam Andinak h volt rá példa h azóta 1 szálat elpöffentettem, és jelenleg nem nagyon akar beszéni velem, a cigiről meg főleg nem.. 
Andinak családi vonatkozásai is vannak a cigi káros hatásáról, amibe nem akarok belemenni, de Andi nagyon félt engem, amit tényleg nagyra értékelek, de én úgy gonodlom h 1 szál a leggyengébből, nem fogok tüdőrákot okozni.
Ha a barátságunk múlik rajta természetessen többet az életben nem nyúlok hozzá, mert nekem Andi mindennél fontosabb, és nem akarom h ilyenen vesszünk össze, de ha mindig mindent úgy kell csinálnom h neki jó legyen tuti emos leszek :D 

Ha olvasod ezt Andi félre ne értsd, továbbra is nagyon szeretlek, de valamivel nekem is tönkre kell tennem magam. Mindenkinek van rossz szokása, neked a csoki, a zöldkaja, nekem az energiital... (jelen esetben ez kibővül a cigivel)

Ha pedig Kata olvassa akkor: mióta neked megígértem nem gyújtottam rá.

Holnap pedig drasztikus példa statuálás lesz! 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr771989328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balage · http://mrbalage.extra.hu 2008.11.09. 21:31:41

Végig menni a baross úton az kb = 2doboz cigivel 5 perc alatt, míg végig sétálsz rajta. Szt. Istvánon várni a buszra az lehet, hogy 3doboz 10 perc alatt. De a te 1doboz/2heted nem oszt nem szoroz ezen.

weinie4 · http://weinie4@gmail.com 2008.11.09. 21:41:27

1 dobozzal akkor szivtam mikro szivtam, ez az eset az után állt fent mikor már nem cigiztam akkor meg kb 1-2szál /hét..

Andi 2008.11.09. 22:01:28

Ennyit ér a szavam, Katáéval szemben...Gratula Kata, lécci a Danit arra is vedd rá, hogy ne kávézzon és fogyasszon energiaitalt.Köszi!

FigyElek 2008.11.09. 22:36:51

a kávéval daniesetében még nem kerültem szembe. az energiaital említésére meg mindig elhúzom az orrom meg szemöldökötráncolok de eddig nemnagyon hatott:D majdegyütteserővel legyűrjük:Dvagy rászoktatjuk a szupradinra..:D:D

Kömi · http://www.myspace.com/komi0711 2008.11.10. 15:57:42

Ma ugyanezen kaptam össze Andival... Dehh én nem ígérek meg senkinek semmit... Tudom h úgyse leszek cigifüggő dehha kéthetente egyszer egy buliban megkívánom akkormérne?... És Daninak most igaza van... Mi is mondhatnánk hogy csoki, meg húús! milesz ha terhesleszel és a babynek szüksége lesz húsra?:D

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.11.10. 17:28:40

Hehe, milyen jó, hogy én nem cigizek (abszolúte, még alkalmanként sem), és nem is kívánom :) Dani, te meg szokj le róla, mert ha így folytatod, lassan kihalnak a macskák :D Na jó, ez azért erős túlzás volt...

Gerely 2008.11.10. 22:50:42

Hát ezt a macskás dolgot nem értem de inkább nem is akarom... Én nemtom hogy mit lehet megkívánni a cigin valószínűleg mer még sosem szíítttam -> szóval ezt sem értem igazán... De azér télleg 1-2 hetente 1 -2szál nemgáz akkorse

weinie4 · http://weinie4@gmail.com 2008.11.10. 23:39:30

na igen.. én pont erre gondoltam amit Kömi is irsz, h 2 hetente partival tuti lesz h megkívánja az emebr, és amennyit amúgy is beszipákol az ember akár partik alatt mások révén, és amennyit a baross/st. istván úton még az messze kenterbe veri az én 1 szálamat.. off kávét azóta sem iszom, max cappuchinót, és tán gondot okoz h Kata óta nem cigiztem..? (nem Andi ellenes írás) on

FigyElek 2008.11.10. 23:41:18

akkor. addössze :X
süti beállítások módosítása