Today :: 2008 11 08

2008.11.08. 23:21

Ma is érdekes napom volt.
Azt terveztem hogy ha már bakony nem jön össze akkor jól kialszom magam, de ez se sikerült, mert reggel jött a kukás autó, na és anyu bejött reggel h megbszélje Judittal, hogy mekkora függöny kell... :S
Szal no alvás..
Reggeli kóma útán, kis reggeli, aztán go be városba, mert Juditta még függönyt vettünk, meg kaisersbe vettünk husit ebédhez.. :D
Aztán ebéd főzés, és ebéd.. A kaja után nagy melót terveztünk, de mindenki full álmos volt, szal inkább alvás volt, amit 5 ig birtam.. :D
Este meg nagy pakolás/rendrakás volt. 
MIndent kipucoltunk, fertőtlenitettünk sé a fél fürdőt kiszórtuk, szal most még műteni is lehet a fürdőben és WCben, holnapra meg a nappali és az előszoba van betervezve.. 
Most full fáradt vok, szal még megyek zuhanyozni.. azt go alvás..

off
Kata! Nem nagyon voltam MSN-en de eszembe jutott hogy jövő hét szombat nekem kiesik, szal nem tudom h mikor megyünk Bakonyba, max vasárnap.. :S
Naggyon sorry.. :S De ahogy elnéztem az időt ma, sztem max iszap birkózás fért volna bele ma a Bakonyban.. :S
on

Good bye all! 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr771989323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FigyElek 2008.11.09. 14:04:16

na. lássuk. kép-próba. vanvagynincs?:D

FigyElek 2008.11.09. 14:05:46

jíííhá:D amúgy jövöhétvégén egyiknap, még nemtudni melyiknap valami rokonsági összejövés lesz, ugyhogy nelehet mégjobbaneltolódik az a bizonyos bakony. namindegy. kiváncsileszek a hajadra:D

weinie4 · http://weinie4@gmail.com 2008.11.09. 17:25:44

nájsz... :D mugy amit mondtam h szombat nekem se lesz jó, mert már elígérkeztem mult héten.. :S és nem tudom lemondani :S na mind1, majd időt szakítunk rá vlamikor.. :D max havas, téli bakony.. :D

Andi 2008.11.09. 20:06:22

Óóó nyugodtan lemondhatod, ha ---> :S

weinie4 · http://weinie4@gmail.com 2008.11.09. 20:08:57

az kéne még, már így is mindig én avgyoka rossz emrt nem tlaálkozok veled! Akarlak! és kész :D Megígértem, sé külön kérted h találkozzunk, szal nincs kifogás..!

weinie4 · http://weinie4@gmail.com 2008.11.09. 20:09:25

picit helytelenül írok.. :S
süti beállítások módosítása