Pótlólag :: ZOO Győr

2008.11.01. 18:58

Tegnap voltunk Andival álatkertbe a nagy helloween partin, ami jó mókának tűnt egészen adig amig meg nem láttuk az ovodások hadát akik törtetve rohantak ide oda, és ha útban voltál, bűnbánás nélkül bokánrúgtak.. (Andi kapott is.. :D )
A városházán találkoztam Andival, majd kisétáltunk állatkerthez, (egyszál polóban mert kemény vagyok..) közbe útba ejtettük a spart egy kis kajáért, de aztán befurakodtunk az állatkerti sorba..
Bementünk és a gyerekek elleptek minket, és a pénztárosnéni kb nem tudta mire vélje hogy mi hova megyünk gyerek nélkül, de elhatároztuk h ha kérdezik akor: "csak elkóborolt a kisöcsénk.."
Kis kovájgás után vissza a bejárathoz és Andi kért feladatlapot.. :D 
Mindenféle "jó" progik voltak rajta pl: szellem baba készítés, bogársimogatás, szellemetetés,, békakeresés, labirintus.. stb.. :D

Mókás volt, ahogy Andi próbált érvényesülni a sok pici között.. :D
A nagy állatkerti feladat hegyek után kaptunk a kilépőnél ajándékot is: csupa finomság: matrica, játékautó, chips, tájékoztató lap, oklevél.
Szóval ezuton gratuláljunk Andinak! :D

Kb 8 fele végeztünk az állatkertel, aztán a város felé vettük az irányt, hogy lecsekoljuk a DÖK partit rábaparton..
Ez annyit jelent hogy páran kiültek pipázni a Radó-szigetre.
Útközben még bementünk árkádba is egy pisit dobni, aztán go tovább..
Útközben2 még Andit is vittem a hátamon, de nem sokáig mert "ficánkolt"...

Kb 8:10 fele értünk oda a partra, sé már nagyban ment a parti hangulat, és első megmozduásunk az volt h Andi kb lelökött a vízbe, és leverte a szemüvegem a matt sötétben.. ..ja meg közbe felburítottuk a pipát is .. ..segáz.. :D
Volt sör, duma, jóhangulat, ami kell.
Picit jobban megismertem dökösöket is, aminek nagoyn örülök főleg Martinnak.
Edig őt nem ismertem, de kiderült h tök jó arc.
Természetesen a többiek is, de ő új volt :)
 10: 30 ig a parton voltunk majd, mindenki szedte a cók-mókját, mert indultak az utsó buszok.. :D
Jót beszélgettünk sé nagyon örültem h ott lehettem..
Gondolkozom rajta h dökös leszek..
Már a fél dököt vágom :)
Na majd re.. 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr441989309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andi 2008.11.01. 19:24:12

Na igen, az állatkertet én jobban élveztem, mint te :D :D Ki mondhatja el még magáról, hogy volt már állatkertben sötétben? Na? Na? Amúgy meg a vízbe lökéstől elég messze álltam, ugyanis a víz onnan jó messze volt, szóval ne túlozzunk, kérem...: P :D All in all jó volt a tegnap :)

admin · http://weinie4@gmail.com 2008.11.01. 19:25:16

..láncreagció.. ha még jobban megcsúszok, legurulok, és arábában kötök ki.. :D

Andi 2008.11.01. 19:58:25

De nem löktelek a vízbe... :D

admin · http://weinie4@gmail.com 2008.11.01. 19:59:44

nem si azt irtam h belelöktél.. :D :P

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.11.01. 21:43:36

Ti oviztatok és ficánkoltatok, én meg olvastam :) Tegnapelőtt este nekiálltam Robinsonnak, tegnap estére befejeztem, ma reggel 8 körül elkezdtem Frankensteint, 16 órára már kész is voltam vele :D És még szünetet is tartottam, mert visszaaludtam pár fejezet után :D Vízipipa? Most volt hírekben, hogy új kutatások szerint 1 óra pipázás felér 100 cigi elszívásával, az meg tévhit, hogy a víz megszűri a füstöt :S

FigyElek 2008.11.01. 23:17:34

pff. énmúltkor azthallottam hogy a tusolás kártékony. nem az a mellesleg jogos dolog hogy ha túlsokat tusolsz akkor nemlesz ellenélló a bőröd, romlik az immunrendszered stb, hanem hogy a zuhanyrózsából kijövő vízsugár az márpedig ártalmas. namondom jóvan gratulálok az embereknek:D

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.11.02. 12:45:55

Egyszer a vízben ülés egészségtelen, utána meg a zuhanyzás. Ez szép :D Most akkor ne fürgyünk lé, vagy mi? :D

Paige 2008.11.02. 17:03:26

tök jó lehetett az állatkert! pár éve én is voltam :D káros zuhanyzás...ugyan már, sztem már mindenről bebizonyította vki h káros.

weinie4 · http://weinie4@gmail.com 2008.11.02. 17:24:08

a zsebretett telefon meg hererákot és impotenciát okoz.. mndjuk nálam ez alapból megbukik mert akkora a telefonom h nem tudom zsebre tenni.. :D mugy azt mondják a fürdés(mármint kádas, vizben ülős) az zaért káros mert elzárja a pólusokat és a bőr nem lélegzik, na meg mert kiszárítja a bőrt.. a tusolás elvileg OK, mert az tonizálja és felfissiti a bőrt... de felmerül h ha ugyan abban a vízben fürdök, és tusolok, akkor a fürdés miért szárít ki a tusolás meg mért tonizál..? ^^
süti beállítások módosítása