November 1.

2008.10.31. 23:52

Halottak napja..
Most azt kéne írnom h emlékezzünk meg a rokonokról, és ezt is írom, mert így helyes, de szerintem legbelül mindenki tudja h ez már nem erről szól.
Én pl ateista avgyok, és nem hiszem h ez bármire is jó (ezt nem azért irom mert bunko vok, ez a véleményem).
Holnap mégis megyek temetőbe, oroszlányra, ahol már konkrét terv van h ki hova mikor, kinek, kinél, stb..
(Szal Balage ha ezt látod akkor: sory, h nem írtma vissza, de nincs cash a telomon, és szóval nem érekk rá..  :S  :(  ) 
Visszatérve:
kiváncis lennék h ki mit gondol.
Az mondjuk aláíro h aszülőket azért emg kel látogatni, nagyszülők, de hogy a nagynéné unokatesójának a férjét minek..??? :S
Na mind1..
Ezt ki kellett adni magambóll .. :S 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr741989301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.11.01. 15:40:50

Engem az zavar ebben az egész november 1-ben, hogy nem tudom, mi lesz a régebbi sírokkal. Nem is igazán kapcsolódik a mai naphoz, de azért kifejteném. Sőt, tudod mit? Inkább a blogomon, mert itt megint írnék egy regényt :)

FigyElek 2008.11.01. 22:59:13

Gyönyörű. Előbb irtam egy jóhosszú kommentet minden napi élményemmel de rosszulsült el és elveszett. De párpercnyi "neee" meg "mostakarom" után rálettemvéve hogy idézzemfel és irjammeg ujra. úgyhogy most ittvagyok és reszkessen aki belekezdett:D Tehát én az elmult két napban 3 temetőben is voltam, de kb azt sem tudom hogy melyikben kik nyugszanak a felmenőim közül. sőt, van amelyikhez nulla közömvan.. Mellesleg egyikükre sem emlékszem, lehettem vagy 3 éves amikor a legtovább fennmaradó is elhalálozott közülük, ugyhogy eleve el van vetve a "megemlékezni a szeretteinkről akik már nemlehetnek köztünk" kifejezés, mivel nincsmiről megemlékeznem. Másikdolog hogy ennekellenére évente meglátogatjuk a betonszépségeket (márványsírom majd nekemlesz, arra spóroltak a betonszépségekkel..), elkeseredetten próbálkozunk szélárnyékba rakni a teamécseseket, hogy a legalább a láng égjen, ha má temetőbe vagyunk, meg nemutolsó dolog a virágöntözés (mellesleg pár márványcsodán én láttam kovácsoltvas-díszrózsacsokrot :O) sem. Kb nővéremmel tradícióvá vált az óvári temetőben a patakban (amit egyébként pár elvetemült "a holtak vizé"-nek hivja) a levélúsztató-verseny (annyit takar hogy a patak két oldalán egyszerre beleeresztjük és amelyik előbb éri el a kerítést és akad meg, az nyer..elmés:D), ami mellesleg igen szórakoztató tud lenni. Amúgy nem az egész családom ilyen ünnepsértő, hogy mosolyogni mer egy temetőbe ráadásul mindenszentekkor, amikor més MÁSOK is megláthatják (ja, sztem amúgy párévmúlva a divat és az igazi emosok mellett megfognak jelenni a haloween-emosok is, akik csak az ünnepre való mélységes tekintettel visznek fekete tulipánt a saját sírjukra, majd vágjákfel ereiket és bővítik a temetői közösséget). Szóval a bátyám például még öltönyt is öltött magára, a mamám vett vágott és cserepesvirágot, anyukám vagy 20 üveg(műanyag)mécsest, én meg vittem öngyújtót meg otthoni áramszünetgyertyát. Miközben ők foglalatoskodtak az őseink túlvilági életének megszépítésével, mi nővéremmel felkerekedtünk és megnéztünk más családkultúrákból való sírkölteményt is. Kiemelném például a "drága zolikánk élt 8 hónapot" feliratú nappaliméretű sírboltot, amit nemegészen értettünk hogy ha már egy csecsemőnek sírt emelnek az mért ekkora. merthogy mellette meg tök "aranyos" bölcsőalakú és méretű sírocskák voltak, kifejezőleg hogy ott egy kurtaéletű személy nyugszik. Meg Hujberék sírboltja is látványos volt, feketemárvány sír és sírkő, kovácsoltvas kerítés, szintén márványból krvanagy koporsó, szintén kovácsoltvas fogantyúkkal. Voltmég rajta egy csicsás és bazinagy aranyberakásos műkoszorú is, nemtudom milyen célt szolgált, midnenesetre harmonizált az arany vésettel, hogy "a hujber család". Namármost ebben annyivolt a szépséghiba hogy nyilván még egy "lakója" sem volt a sírnak, mivel ottvolt a két márványtáblányi üres hely, ahová gondolom majd a nevek fognak kerülni. Ennyierővel aztis belevéshették volna hogy "hamarosan jövünk" vagy hogy "biztos helyünk van"..esetleg azt hogy "várunk". Elégmorbid.. Jóhogynem még virágot is hoz a saját sírjára, nem?? vazze. Namindegy, szóval lehet hogy én ünnepsértő vagyok, lehet hogy másképp lenne ha lenne kire emlékeznem (amugy ha megerőltetnémmagam tudnék kire gondolni, de úgylátszik nemtátong olyan nagy űr a lelkemben hogy eszembejusson ha a lángba bámulva elhomályosodik a tekintetem..). Ja, megemlitenémmég hogy az óvári temető mellett társasház épült párévvel ezelőtt, és egykét erkély a temetőre néz. Még engemis zavarna, pedig nemnagyon hiszek a sírkövek között bújkáló elveszett lelkek kísérteteiben. Azé nemszeetnék egy temetőmellettlakni. Legalább legyen egy párutsza hosszú az a bizonyos "utolsó utam", nem?:D:D Na, egyelőre ennyi jutott eszembe, majd még lehet lesz folytköv. Na szépnapot:D

weinie4 · http://weinie4@gmail.com 2008.11.01. 23:07:07

Gratulálunk az eddigi leghoszabb kommenthez ami 512 szó, és 3247 karakter szóközök nélkül.. :D Remélem h továbbra is lesznek iylen durva kommentek :)

FigyElek 2008.11.01. 23:28:39

szép. ésénmég azthittem hogy ezzel az őszinte irodalommal mély érzelmeket váltok majd ki az emberekből:D:D

weinie4 · http://weinie4@gmail.com 2008.11.01. 23:45:38

hát majd legközelebb.. :D Mugy tényleg igazad van, sok dologban én is egyetértek.. :)
süti beállítások módosítása