Morning news!

2008.10.24. 10:17

Már korán reggel sok furcsaság történik, kezdve azzal h anyám még regelinél kitárgylata h felkeltek 5-6 körül és egymást ébresztették..
Egyébként sem érdekel h mit cisnálnka az ágyban, de reggeli közben meg főleg nem.. :S
Ja és akkor megemlítem h kell venni borotvát (késöbb) és akkor anyám rámnéz, és akkor rámkérdez: "szeretnél máshol is megborotválkozni..??"
Mi ez te? Komolyna mondom, kezdek tőle félni.. Tiszta perverz.. :S
Kiakaszt!

Más:
Tegnap már vártam h mi lesz Pesten, hogy lesz-e zavargás..? vagy nem..? és hát végülis nem lett.. Volt egy 150 fős banada aki vonult, és az volt a legnagyobb hír indexen hogy 30 fős csapat csatlakozott hozzájuk...
Na meg persze az is hír volt h a nyugatinál találtak egy bombát... ..meg a metróban..
Ami tök jó, és örüljünk neki, de ezt h derítik ki..???
Úgy értem találomra odamennek kocsikhoz igazoltatni és akkor ha van benne bomba akkor örülünk..??
Vagy vannak beépített zsaruk akik elrejtik h mások megtalálják és akkor a BRFK a király, mert megvan a bomba...
Szóval picit nem értem..

Most hallgatom roxy rádiót (oline pesti adás) , és arra kapom fel a figyelmem h Will Smith buzi..
WTF??!?!?!?!?!
Komolyan mondom ez a buzuság már kezd divat lenni, mint emo, vagy mint techtonik.. vagy mit omt én..
De mugy sztem kamu.. mert van neki felesége, meg asszem 2 gyerek..
Csak nem basznék össze két gyereket hogy ha akkora buzi vagyok nem..?

Apropó roxy..
Most épp ez megy, és sztem így reggeli ébresztőnek/hangulatkeltőnek pont jó lesz.

Deep Dish - Say Hello

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr271989277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása