Party :: Review 2008 10 12

2008.10.12. 11:50

A parti jól kezdődött (és természetesen így is folytatódott)
Az emberek 5 re nem nagyon értek, ide, de ez nem is volt bja mert szokás szerint emgcsúsztunk mindennel, szal mire Kata ideért, addigra még a kaja fele sült, az audió éppen csak összeállt.. :D
Idővel áramlott a nép.
A következő páciensek Bori és Cinky voltak, és picit meg is lepődtem h már it vannak, (végülis pontossan) de én még messze nem voltam szalonképes.. :D
A többeik sorrendjére már nem emléxem, de mindenesetre nagyon jó volt.
Elkezdtük csinálni a kaját, és elöször nem volt túl bizalomgerjesztő a kinézete, de idővel már mindenki nyalogatta a szája szélét.. (fujkodd!)
Természetesen  kb a 2. kóstolásnál eléggettem a nyelvem, szal a végén már semmit nem éreztem, de ennek ellenére a chilisbab elég zsír lett, és tudomásom szeirnt mindenkinek bejött.
A görög kenyér is fogyott keményen, én emg még azon fostam hogy a két kenyér nem lesz elég.. ..aztán ehhez képes egy fél kenyér fogyot. ..ellenben a hubival, a vodkával, pipával, cigivel, stb.. :D
Az este elég beteg lett, eddig ilyen tombolós parti sztem még nem si volt, szerény véleményem szerint ez messze alázta a többit,  talán még szilveszter se volt ilyne beteg.
10 körül mindenki eszeveszetten táncolt, és kiabált, még egy hintaló is előkerült (..nézd mán milyen a füle!..)
Na és persze a pipa is kelendő volt.
Idővel a pia is elfogyott, de helyette készül 170 kép, ami azért nem rossz...
Többet sztem nem is irok, aki kiváncis az lesse meg a képeket.
Reggel még tollasozásra is volt idő.. :D
A képek a szokásos helyen, tölthetők és nézhetők..  

-update-
Balage unatkozik
 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr151989237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cinky 2008.10.12. 12:18:40

csá! hát bazz igenkomoly party volt..nagyon tetszett.. a kaja is finom volt. csak egy bajom volt. alváskor gecimelegem volt és egyszál boxerbe hemperegtem az ágyon..:) (még jó hogy vittem jó meleg hálózsákot ) durva volt hangszórós takarós izé is ..olyan füstszagvolt asszittem kigyulladt a ház...nem állt messze tűztől a dolog..még jó hogy máté észrevette..:S :D de végül minden klappolt. és még elis pakoltunk szal sikeres volt sztem a buli :)

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.10.12. 12:20:18

hamarosan fentvannak a képek is.. :D meg sztem oda is berakom a videót is.. :D

smöre 2008.10.12. 18:03:23

zsir party volt thx Weinie. :) kár h nem tudtam tovább maradni:S kegközelebb majd kocsival mek aztán akkor enm elsz iyaln gond. (amugy 36 képet és egy videot (lásd: Balage) csináltam^^ :P)

Balage · http://mrbalage.extra.hu 2008.10.12. 18:36:10

Hát ilyen jó kerti party még sose volt sztem. Szal a csúcson kéne abba hagyni :D Végre van rólam egy csomó kép, sőt még normálisan is nézek ki némelyiken, végre frissithetem az iwiwet. Köszix100 a meghívást, még emlegetni fogjuk....

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.10.12. 18:38:30

gondolom csak úgy érted hogy erre az évre :D

Andi 2008.10.12. 20:34:06

Óóó igen, én is nagyon jól éreztem magam, csak rólam sajnos csak borzasztó ill. katasztrófális képek készültek, jó neked Balage... :) Én is köszi a bulit! :)

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.10.12. 20:34:56

Balage kb minden második képen rajta van.. :D

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.10.12. 22:25:47

Biztos jó lehetett. Nem tudtam menni, meló volt, legalább kerestem 3200 Ft-ot :D Meg amúgy sem tudom, mit kezdtem volna magammal órákon keresztül :S Na mindegy... Valószínűleg most egy jó darabig Hullámba se megyek, remélhetőleg ez a munka (vagy másik :D ) már jó lesz csütörtökön és pénteken is.
süti beállítások módosítása