Kertiparti..?? Sokba kerül..?

2008.10.09. 20:27

Én már komolyan nem értem az embereket.
Mikor Chrisnél volt parti, akkor nem volt sok a 2k, mikor Tedroynál volt parti akkor a 2k nem volt sok..
Én már tényleg nem értem hogy miért sok a 2 k..
Pedig itt is lesz kaja, pia, sőt itt a kaja nem virsli lesz hanem komolyabb.. 
Most meg mindenki ír h ez sok, meg h ennyiből berug máshol, meg mit tom én.. de most nem tom mit kell itt xarakodni, már a fax kivan..
Ha elmész valhova és eszel egy jó adag kaját az min 700 ft, és akkor még 1300 ból lesz pia, üditő, ropogtatnivaló, szal tényleg nem tom hogy mi a probléma tárgya..
Meg mindenki jön a hülye kifogásaival, sokkal egyszerübb lenne megmondani, hogy bocsi, nem jövök, de az nem megy.. ..inkább kamuzok vlami xart... 
Ennyit a "bartokról"
(Természetesen akinek nem inge ne vegye magára, és mivel tudom h Andi ugyis kb magára venné, ezért : ANDI, TÉGED SZERETLEK! ) 
A szerrvezés is egy kalap xar...
Mindenki mondja h jön, de a cash az így nem nagyon akar beérkezni... ...eddig 2 ember adta le, egyik Balage, akit imádunk mert nagyon jófej, na és Cinky, aki meg hát továbbra is megbizható, és őt is imádjuk.. :D
Félreértés ne essék, a határidő péntekig van, és az jön aki akar, csak nem az van h "én tuti mek, és pénteken itt a pénz"  hanem inkább: "hát nem tom h megyek e, és igaziból nincs is pénzem.. " (és közbe azt várja h azt mondjam nem kell fizetni... ..de akkor miből lesz kaja..??? )
Nincs több mondandóm.. 

-update-
Hosszas viták után kitaláltuk hogy akkor a beugró az csak 1k, és ebben a pia nincs benne, szal aki akar hozzon, de én már tuti nem xarakodok ezzel...

Valakinek sok ez a pénz, némelyeket meg úgy ismerek hogy sárgaföldig leissza magát, annak meg a 5k se lenne elég..
Majd lesz ahogy lesz... 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr961989234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andi 2008.10.09. 20:35:43

Én is téged! :) :D

Cinky 2008.10.11. 12:27:15

jogos a post. nemtom nem nagy pénz egy kajálásért meg kis jó hangulatért a 2000. az meg hogy dani felajánja hogy nála lehetünk az meg felbecsülhetetlen..nem még itt pampogni..na mind1..hajrá. :)
süti beállítások módosítása