Party :: Review 2008 10 03

2008.10.04. 15:26

Tegnap tedroyéknál voltunk egy kicsikét partizni, és szerintem jól sikerült annak ellenére hogy nem ittam sokat.
Elvileg enm kéne h összefüggjön, de aki ott volt az, mind ehhez kötötte a parti jókedv mércéjét :D 
A parti úgy kezdődtt hogy Balage kivit minket (Cinky, Kri-kri, weinie) Rolandhoz, amit utólag is nagyon köszönök neki :)
Szóval míg kiértünk kétszer összefostam magam, mert olyan pici az za autó hogy minden egyes kavicsot lehet rajta hallani ahogy koppan... ..meg a nagy kamionok mellett úgy eltörpül.. :D 
Balage már volt Rolandéknál, szal elvileg tudtuk h hova megyünk, de mint késöbb kiderült sötétben az utcák mattra hasonlítanak egymásra.. :D Szal erdőt is meglestük, meg ilyenek, de aztán telefonos konzultáció után sikerült megtudni h merre is kell menni.. :D
Mikor Teddyékhez odaértünk megcsodáltuk a szép házat, és persze Roland is nagyon kedves volt.
Körbe vezetett minket aztán letelepedtünk. 
Szandra és Roli nagyon fincsi husit sütöttek, szal azt is meg kóstóltuk, aztán nem volt visszaaút..
Volt fütyülős, vodka, brandy, whsiky, sör, bor, likőr, eristoff...
Én személy szerint nem ittam sokat, de voltak akik picit felöntöttek a garatra.. Nem akarok neveket mondani, szal.. (Cinky, Tammy, Jani, Brian, Máté, Chris.. )
Az este égész jól telt. Volt póker, duma, Mátéék felttébb élvezték h Roliéknál is van spice 11 után.. :D, aztán volt még mulatós zene, hányás, stb.. :D
Na meg persze röhögés a többieken.. :D
Na meg az is érdekes volt h suliban senki nem dohányzik, de most érdekes módon mindenki menő akart lenni, és  a fél ház kiment cigizni kb 10 percenként.. :D
Poénkodtunk is rajta egy darabig.
A képek már fentvannak blogon, a szokásos helyen megleshetitek..
Ja és a szokásos ott voltak: Roli & Szandra, Balage, Cinky, Kri-kri, Máté, Chris, Jani, Brian, Zsolt, Dávid, Réka,Tammy, weinie. asszem ennyi.. :S 
Ja és a többi kép, majd jön h ha Brian áátküldte/feltette oldalra.. 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr981989221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cinky 2008.10.04. 16:07:13

nah nem is tudom hol kezdjem. leszögezem hogy én nem fogyasztottam semmilyen alkoholt és a dohányzás is tavol áll tőlem. a jókedvem csupán a falusi levegőből fakadt :D amm nagyon jó volt a party..tami hamar kidőlt..megis szívta..a következő áron majd máté volt akik a szexszobában aludtak. ők voltak a basztató kommandó fő célpontjai :D de ahogy az éjszaka előrehalad az emberek elaludtak újjab prédát kerestünk janival akit szivathatunk. én nagyon jól szórakoztam áron gépével egy rakat fotót csináltunk..majd kiváncsi leszek rájuk xD mégegyszer köszi Roli a helyszínt és a társaságot nameg a finom kaját.

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.10.04. 16:22:19

terészetesen én is csak a "falusi" levegőtő voltam jókedvű, és én sem dohányoztam, pont úgy min Cinky.. :D A kaját illetően pedig én is csak azt tudom mondani hogy fenséges volt. :D

Tamy 2008.10.05. 09:28:52

csak megjegyezném hogy az ivási listán ottvagyok, de a végén a listárol lemaradtam! :S :D amúgy eszeveszett jó volt a buli ;)

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.10.05. 09:35:01

-szerkesztve- Sorry.. :S :D

Chris · http://www.rtlklub.hu 2008.10.05. 10:05:18

Egy kortyot nem ittam..!

Chris · http://www.rtlklub.hu 2008.10.05. 10:05:52

Egy kortyot sem ittam..!

Chris · http://www.rtlklub.hu 2008.10.05. 10:06:24

Hupsz ez 2x ment el^^
süti beállítások módosítása