Party :: Review 2008 09 27

2008.09.27. 13:22

Nakérem!
Most vagyok olyna állapotban hoyg blogpost képes vagyok. :D
A tegnapi este nem nyúlt durván hosszúra, de mindenképpen tartalmas volt.. :D
Elöször Andi és Fanni jötek át, aminek nagyon örültem, főleg Fanninak (természetesen Neked is Andi), de Fannival enm is tudom mióta nem beszéltem már.. :D Szóval jó volt h picit itt volt. 
Miútán egy fél órát itt voltunk nálunk, átcheckoltunk hullámba ahol már vártak minket.
Elöször kevesen voltunk, de aztán szép lasssan gyűlt a nép, és az estének több "sztárvendége" is volt, ez alatt értem azokat akik nem megszkottak a hullámban. Első sorban Lilla, akit már nagyon rég nem láttam, de msot se beszéltünk túl sokat, mert egy msáik "sztár" lefoglalt: Ceka :D Neki is nagyon örültem mert nagyon rég beszéltünk már, na emg kiváncsi voltma h mennyire haraxik rám a bithu acc. miatt..  
Na és persze itt volt Adri & Maci is.
Maciról néha nem tudom h ő tényleg ennyire kedves vagy ennyire alatomossan cikiz másokat.. ??? :D Amugy jófej az ember nagyon, tök jó arc.. 
Akik még itt voltak: Peti & Zsófi, Andi, Dávid, Pálesz, Balage, Fanni, Kri-Kri, Ikrény, Ádi, Patrik, weinie

off
iylenkor mindig gondba vagyok h még kik voltak, mert soha enm jut eszembe h kik is voltak, csak emléxek pillanatorka, amik jók voltak. Tehát ha valki kimaradt akkor azzal senkit nem akartam megbántani.
on 

A parti nagyon jó volt. Volt billiárd, duma, csajok, hülyeségek, cso-cso, ami belefér. Pár kép is készült amit hamarossan fel is dobok az oldalra :D
HIrtelen nem tudok többet mit irni róla,  aki itt volt tudja, aki nem az meg ez alapján se fogja átérezni.. 
Hullám után nagyn unszolásra átmentünk bridgebe amit Adri és Maci akartak nagyon, erre pont ők nem jöttek be végülis, és én se nagyon akartam, de aztán megtört a jég... ..Ceka felajánlotta hogy fizet, szal végülis bementünk, de nem voltam elragadtatva a helytől, úgy értem ismerem milyen (nagyjából) de nekem az ilyen helyek, pl : lapos is túl hangos, és tul zsufi, ami tegnap bridgere nem volt jellemző, mert nem volt teltház.
Mindegyikünk (Dávid, Ceka, Pálesz, weinie ) ivott egy sört, és kb ennyi volt a nagy parti. Dávid és Ceka többször is elmentek "ropni" egyet, de mi Pálesszal megmaradtunk a sörünk mellett.. :D

Mikro hazaértünk a legnagoybb poén az volt h : "átmegyek boltba funér." Így útólag ez nem túl nevetséges (jobban mondva abszout nem) de mi nagyon jókat röhögtünk rajta.. :D

Most megyek mert a zuhanyzás eddig elmaradt, szal nem ártana ha valmi emberi állapotot vennék fel, dután majd re.  

OFF BALAGÉNEK!
 http://mellbimbo.hu/files/iphone3g.jpg  
ON

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr71989208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kömi 2008.09.27. 18:56:51

Zsíír volt ropni Cekával...:D:D meg a csizmááskandúúúr:D:D Drum'N'Bass cowboycsizmáéba xD

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.09.27. 19:33:04

Jehhej, végre Dávid a blogon! :D Lemegyek boltba funér :D :D :D

Balage · http://mrbalage.extra.hu 2008.09.27. 23:23:06

Ha meg akarnál dobni vmivel és lenne nálad egy kő meg egy iphone, légyszi majd az iphonet vágd hozzám. köszi
süti beállítások módosítása