Borsodis szőlő...

2008.09.24. 21:29

Nemrég jöttünk meg pestről, és jelenleg borsodis pohárból kortyolgatom jéghideg szénsavas szőlőitalom :D
Szinte azt az érzetet kelti mintha sör lenne, eltekintve az íztől.. :D
Pest nagyon jó volt :D 
7:31 kor indult a vonatunk, és reggel még láttma Enikőt is ahogy épp száll le a GySEV-ről, de nem vett észre. Végre felkerültünk a vonatra, és mehetett a jöhet.
A keletiben Judit várt minket, és nem volt megállás. Rögtön go az IKEA ahol reggeliztünk és körülnéztünk, és hát be kell valjam qva jó volt.. :D Annyi izgi cucc van ott h én pl simán el tudnék ott költeni pár milliót (miliárdot). Miután megvolt a reggeli: csiremell saláta (qva finom) még kovályogtunk picit, aztánmentünk is vissza keleti felé (de azrt útközben egy fagyi még belefért) aztán felvágodtunk a 24 es villamosra 

off
- Mond azt h villamos!
- Villamos...
- Apád segge csillagos! :D  :D  :D
- :S
on

 

Ezzel mentünk el az "Országos Kardiológiai intézetbe" ahol sikerült 2,5 fél órát várnunk, annak ellenére hogy 1 re volt időpontunk, mégis csak 3 után sikerült bekeveredni..
H őszite legyek, engem nem nagyon kötött le a dolog, mert Judittal elhülyéskedtünk, sé ő is töre örül h lementem pestre bandázni egyet vele :D
Szóval várakozás, aztán anyut otthagytuk hogy várjon a sorára, mi meg elindultunk haza (mert ugye anyunak még koncertre is "kell" mennie...) szal mi eljöttünk.
Míg vártunk a villamosra betoltunk az arcba egy gyrost, és így utólag visszatekintve ez elég xar ötlet volt, mert itthon megsoroztam a wc kagylót.. :D
Szal ismét vissza keleti, de még korán volt szal bementünk aréna plázába ami bazi nagy. De komojan! Qva nagy.. :D
Szal egyszer fel kéne oda lesni, mert pl a sima árkádos üzleteken kívül csomó (számomra ismeretlen) üzlet is van, és ugyan nem mentünk be, de a kirakatokban tényleg elég sok jó cucc volt.. ..na meg nem is kell messzire menni a keletitől, mert ott van 5 percre gyalog.. :D
Szal akinek van kedve/erelye az egyszer feljöhetne velem, sé akkor tartunk egy ferde napot :D
Én mindenképp be akartam menni mert van Zara. És hát ahogy megláttam, elflejtettem becsukni a szám.. :D Qva nagy... Erre nem tudok mást mondani. Kb képzelj el egy akkora alpterületet mint mondjuk nálunk a Hervis :D
És telis tele csupa szipi-szupi Zarás cuccokkal... 
Természetessen nem tudtam emgállni h ne vegyek (vetessek) valamit, szal körbementünk sé kinéztem ugyan azt a cipőt mint amit itt a győribe láttam, csak ott volt grafitszürke is (míg az itteni Zarába csak kék) 
Szal még 2 kör után visszamentünk és kiharcoltam h megvegyük, mert ugye "nincs cipőm"
Holnap sztem tesz is egy bemutató kört suliba.. :D
A pénztáros csaj nagyon kedves volt (messze alázza az energie-s csajt (narancs))
Szegényt sikerült picit összezavarnom.
Odamentem és megkérdeztem:
- Ti is szerepeltek az árkád napokokon? (mert ilyenkor minden 20%-al olcsobb)
- (néz rám ilyedten, és szerényen megszólal) ..de hát ez az aréna pláza... ?!
- Jaj bocsi, akkor az aréna napokon (nekem ugye alapból az árkád szó van a fejemben)
- Nem, mi nem vagyunk a kiemelt üzletek között..

Kb 2 perc mulva megyek vissza hogy akkor megvenném a cipőt, de csak az egyik fele volt nálam mert a msáik nem volt kiállítva (én nem láttam h az is kint van)
- Hello, visszatértem, és ebből kérnék egy párat.
-(néz rám szendén) 2db jobbosat? (és nagyon nevet)
- A bal nem volt kirakva.. :S
-...???Igen??? Az érdkes lesz.. :D (mosolyog)
pill és meglesem..
-JÖn vissza kb 2 perc múlva de addigra már megtlaáltam, és lóbálom neki a bolt közepén h megvan már.. 
..erre csak röhög visszafelé (gondolom ő nem találta természetesnek h ha valami megvan akkor azt egy bazi nagy  üzlet közepén lóbálni kell)
Végre beütjük, és minden kallpol :D Még egy utolsó cselesen speckó mosoly mindkettőnk részéről és elváltunk... :(  Természetessen a további szép napot sem maradhatott el.. :D

Ezek után mentünk a keletibe (ismét) és már jöttünk haza.
A visszaút elég jó volt, mert a gyorsvonat, a szokással ellentétben, tényleg gyors volt.. :D
Hazérve, gyorsan összedobtunk egy Várnagy féle rántottát, és most itt üldögélek.
Ahogy halottam sok poénról maradtam le, de holnap potolom a lemaradást.. :D
Most megyek zuhanyozni, aztán go pihi.. :D 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr21989203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enikő 2008.09.24. 21:57:24

háát korán volt még tudod... :D

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.09.24. 22:44:08

Hát igen, lemaradtál "némi" poénról :D Egyszer tényleg nem lenne rossz felmenni Pestre körülnézni, csak van pár baj: nincs pénzem, meg nem tudom, hogy mennyire örülnének ennek anyáék :S Kicsit túlreagálják a helyzetet, legalábbis húgomnál, őt jóformán sehova sem engedik el. Ki tudja, talán engem elengednének :D De ez nem mostanában lesz. OFF Most pénteken lesz Hullám? Csak mert valószínűleg egy jó darabig ez lenne az utolsó nekem, mivel jövő héttől pénteken is dolgozni szeretnék :S Max. ha hétvégén lenne vagy szünetben, akkor tudnék elmenni, de úgy gondolom, ez számomra elfogadható áldozat, hogy összegyűjtsem a pénzt :D Tudom kontrollálni magam, de nem szeretném elszórni a frissen szerzett lóvét. ON

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.09.25. 06:16:47

én úgy terveztem h lesz, és most valszeg sokan leszünk, mert sokan mondták h jönnének, elvileg jön pár kazinczys is
süti beállítások módosítása