Somtam atent visist :: Review

2008.09.18. 12:15

Tegnap jöt "haza" somtam és hát picit elvoltunk.
19:30 kor jött be a vonata, és Adrival előzetes egyeztetéssel ledumáltuk hogy kimegyünk elé, szal Adri volt  ameglepetésvendég :D
Picit fáztam hazafelé, mert este már nem olyan "derüs" az idő mint napközben.. :D
Hamar hazértünk, lepakoltunk, de még ez elöt beugrottunk a teccsóba egy kis ellátmányért: ami gumicurot vodkát és narancslevet foglalt magába.. :D
Mikor leértünk az albiba, mindenki szivessen fogadta a gumicukrot, szal nagy sikerünk volt. Adri különössen élvezte hogy majom alakú gumicukor is létezik.. :D 
A többiek még nem nagyon voltak, még Romi is fürdött, szal mi Somtammal kitaláltuk hogy átmegyünk egyet billiárdozni a hullámba, sé Adrit is elcsábítottuk magunkal.. :D
Legurítottunk egy üveg sört is, meg eltünk egy sonkás pizza is. Közben természetesen a billiárd sem ált le, na meg persze az alázás sem.. (weinie - Somtam 4-1) Pedig az elején még Somtam poénkodott vele hogy majd elaláz.. :D
Kb 10 fele visszadzsaltunk az albiba  és akkor már voltak páran.: Romi, Bojek, Ádi, Gábor, na meg ugye mi.. :D

Ment a partihangulat és addigra már egy üveg konyak (?) is elfogyott.. A srácok ismertették velünk a (szerintük) menő táncstilusokat... (kb 60as évek.. ) :D
Majd közbe ment a dumaparti, kja, pia, sör, bor, vodka ami épp jött.. :D
Mindenki nagggyon jol érezte magát.
 Kéöbb jöttek még leányzók, de nem emléxem a nevükre.. :S Egyiküket elvileg már ismertem.. :S de nekem qvára nem volt fogalmam róla h ő ki.. :S :$

Este elég jól elvoltunk... aztán a nép nagyrésze lelépett, de mi (Somta Adri weinie) maradtunk aztán késöbb csatlakozott hozzánk Kata (félrészeg  jogász(?) lány) :D
A többire már nincs energiám h leirjam.. :D Majd talán este.. :D
Most megyek mert info ora van.. :D
Bye all! 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr971989190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása