Breaking the habbit!

2008.09.16. 19:18

Ma egész korrekt napom volt, aminek nagyon örülök, mert a héten már a másdik és a tegnapi is ilyen volt ( ebből következően) és ha ilyen ütemben haladunk akkor a holnap is jó lesz amit a matek és a fizika elég érdekessen tesz lehetővé, dehát amjd emglátjuk.. 
Matekon csak nem irat, fizikából meg van már egy 5-öm ami talán feljogosít arra hogy ne féljek a feleléstől.. :D

Ma első óra tesi volt ami nem nagyon villanyozott fel, főleg hogy megint coopert futottunk bent.. ..ja és persze azt is rosz volt nézni h a "kicsiknek" (nekem nem...) csak 10 percig kellett futnia, míg nekünk 12, ja és nekik nem volt meghatározva hogy hány kört, szal felettébb bosszantó volt... :S :@

Tesi után vettem észre hogy a cipőm már nem nagyon birja  a gyűrődést,  és mire Cinkyéktől hazakeveredtem be is mondta az unalmast, és az elején eddig még csak kikopott felület ki is szakadt.. :S
Nem tom ti hogy vagytok vele, de én nagyon szeretem a cipőimet és ha egyik töntre megy akkor tiszta depi vagyok.. ..szal ilyen esetekben igyexem megjavítani, vagy legalább még itthoni használatba helyezni..
A tornacipőim már állandó tuningban vannak, de egy "nem tornacipőt" elég nehéz "megjavítani" szal nehéz dolgom volt.
Mugy meg pont ugyan ilyen cipőt lehet még kapni, szal az is lehet h ha a javítás ellenére nem fogja bírni akkor veszek még egy ugyan ilyet. :D
Most tuti tiszta hülyének hisztek.. (..és joggal.. :D ), de én egyszerüen nem tudok emgválni egy napi használatú dolgomtól.. ..ez nekem olyan mint egy házikedvenc.. :D
Szóval pár méter cérna és tű segítségével sufni tuningban megoldottam, és ideillenessen jó lesz sztem, na meg ugye ott a többi cipőm, de mégiscsak ez a kedvencem.. :D
A bőr tornacipőm is megtuningoltam a szokásos helyeken, ahol szakadni/törni szoktak a tornacipők.. :D Szal most már mindenre fel vannak készítve..
Találtam egy tök jó számot is.. :D Ez az (egyik) új kedvenc, és tudom h már a tökötök (és/vagy minden más nemiszervetek) tele van már az új, és hiperjó zenéimmel, de azért ha van kedvetek hallgassátok meg..
Sztem sokan ismeritek, és hallottátok már... :D

Eric Clapton  - Layla

A video. és a koncertfelvétel tlaán még többet dob rajta... :D
Most sztem összeszedem magam és lassan ellépek fürödni, meg ilyesmi, meg még vacsi, meg mit tom én. :D
Majd re.. :D 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr31989186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.09.16. 19:37:03

Ugyan miért néznénk hülyének? :D Én is nehezen válok meg a használati tárgyaimtól, legyen az bármiféle cuccos :)

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.09.16. 20:28:35

megnyugodtam off http://gravatar.com on

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.09.16. 22:29:29

OFF Na ez most hogy is van? Az addig stimmt, hogy le kell szednem a plugint. Fel is raktam, aktiváltam, ekkor viszont beütött a krach, és beszart a gép. Még az újraindításra se volt jogosultságom :D Mindegy, töröltem. Majd elmagyarázhatnád, hogyan kell megoldani ezt a speckó cumót :P Meg ha már itt tartunk, akkor azt is tisztázhatnánk, hogyan tudom megjeleníteni a HTML-kódokat és a smiley-kat olyan módon, mint te :D ON (már ha lesz itt egyáltalán ON) :D

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.09.17. 06:38:40

hu ez itt hosszú lenne , de majd egyzse akkor elmagyarázom.. :D vagy info órán megoldjuk.. :D
süti beállítások módosítása